تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 14:00
کد خبر : 142073

واکنش فردوسی‌پور به میزبانی عربستان در جام جهانی: و ما اندرخم VAR هستیم!

واکنش فردوسی‌پور به میزبانی عربستان در جام جهانی: و ما اندرخم VAR هستیم!

آرمان شرق-گروه ورزش:« امروز که خیلی علنی شد. به نظرم خیلی برازنده‌شان نیست و باید رعایت کنند. تا زمانی که سرمربیان و بازیکنان حرمت یکدیگر را نگه ندارند چه انتظاری از سکوها می‌شود داشت؟ الان فضای مناسبی نیست.» او در پایان در واکنش به میزبانی عربستان در جام جهانی گفت: «و ما اندرخم VAR هستیم!»

واکنش فردوسی‌پور به میزبانی عربستان در جام جهانی: و ما اندرخم VAR هستیم!

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره درگیری نکونام و یحیی، توپ طلا و میزبانی عربستان در جام جهانی

عادل فردوسی‌پور درباره اتفاقات اخیر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال رسانه ورزش در هفته پایانی مسابقات حِرَف و مشاغل به مصاف آتش‌نشانی (مدافع عنوان قهرمانی) رفت. در این بازی شاگردان ادموند بزیک به عنوان صدرنشین لیگ و در حالی که به یک تساوی برای قهرمانی نیاز داشتند، موفق شدند حریف قدرتمند خود را سه بر یک شکست دهند و قاطعانه قهرمان شوند.

عادل فردوسی پور کاپیتان تیم رسانه ورزش بعد از بازی مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت. او در واکنش به اتفاقات جنجالی لیگ برتر گفت: «داوری های امروز واقعا عجیب و غریب بود مگر می‌شود در یک هفته انقدر اشتباه داوری یک جا دید؟ همه تیم‌ها امروز شاکی بودند و خلا VAR بد جوری احساس می‌شود.»

او در مورد حواشی اخیر بین مربیان و بازیکنان تیم ها گفت: « امروز که خیلی علنی شد. به نظرم خیلی برازنده‌شان نیست و باید رعایت کنند. تا زمانی که سرمربیان و بازیکنان حرمت یکدیگر را نگه ندارند چه انتظاری از سکوها می‌شود داشت؟ الان فضای مناسبی نیست.»

فردوسی‌پور درباره توپ طلای لیونل مسی گفت: «آره احتمالا آخری بود و یک پایان خوش داشت. بعید می‌دانم دیگر کسی به ۸ توپ طلا برسد.»

او در پایان در واکنش به میزبانی عربستان در جام جهانی گفت: «و ما اندرخم VAR هستیم!»

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.