تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 8:29
کد خبر : 49184

واکنش تند صدراعظم اتریش به سخنان روحانی

آرمان شرق:سباستین کورتز، صدراعظم اتریش با انتشار پیامی در توییتر، به اظهارات روز شنبه حسن روحانی رئیس جمهور علیه اسرائیل واکنش نشان داد و آن را غیرقابل پذیرش دانست. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز به نقل از جمهوری اسلامی رئیس‌جمهور روحانی در سخنرانی افتتاحیه کنفرانس وحدت اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی را «غده‌ای سرطانی»

آرمان شرق:سباستین کورتز، صدراعظم اتریش با انتشار پیامی در توییتر، به اظهارات روز شنبه حسن روحانی رئیس جمهور علیه اسرائیل واکنش نشان داد و آن را غیرقابل پذیرش دانست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز به نقل از جمهوری اسلامی رئیس‌جمهور روحانی در سخنرانی افتتاحیه کنفرانس وحدت اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی را «غده‌ای سرطانی» خطاب و ملت‌های مسلمان جهان را به اتحاد علیه آن فرا خواند. صدر اعظم اتریش نوشت: به شدت اظهارات غیرقابل پذیرش رئیس‌جمهور روحانی در قبال اسرائیل را محکوم می‌کنم. زیرا سوال بردن حق موجودیت اسرائیل و درخواست برای نابودی آن، مطلقاً قابل پذیرش نیست. وی در ادامه مدعی شد: اتریش مسئولیتی تاریخی در قبال مبارزه با یهودستیزی (صهیونیسم) و حمایت از اسرائیل دارد و از نظر اتریش، امنیت اسرائیل قابل مذاکره نیست!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.