تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 17:23
کد خبر : 52675

واکنش بعیدی نژاد به شایعه مذاکرات پنهانی دیپلمات های ایرانی و آمریکایی

سفیر ایران در انگلیس ادعای روزنامه الجریده کویت درباره دیدار پنهانی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در لندن را تکذیب کرد و آن را یک دروغ پردازی صرف خواند. آرمان شرق: سفیر ایران در انگلیس به ادعای روزنامه کویتی درباره دیدار پنهانی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در لندن واکنش نشان داد. به گزارش آرمان شرق، بعیدی‌نژاد

سفیر ایران در انگلیس ادعای روزنامه الجریده کویت درباره دیدار پنهانی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در لندن را تکذیب کرد و آن را یک دروغ پردازی صرف خواند.

آرمان شرق: سفیر ایران در انگلیس به ادعای روزنامه کویتی درباره دیدار پنهانی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی در لندن واکنش نشان داد.
به گزارش آرمان شرق، بعیدی‌نژاد در صفحه توئیترش نوشت: «برخی رسانه‌ها خبری به نقل از روزنامه الجریده کویت نقل کرده‌اند که این روزنامه ادعا کرده است که برخی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی به طور پنهانی در لندن دیدار کرده‌اند و مذاکرات یمنی‌ها در سوئد نتیجه این دیدارها بوده است. این خبر یک دروغ پردازی صرف می‌باشد و کاملا تکذیب می‌شود.»
روزنامه الجریده با انتشار خبری مدعی شد که توافقات حاصل شده در استکهلم در نتیجه نشست‌های پنهانی دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی با وساطت برخی کشورهای اروپایی و عمان به دست آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.