تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 12:09
کد خبر : 38554

همه مشکلات جامعه قطعا از کم‌کاری مسئولان نشات می‌گیرد

همه مشکلات جامعه قطعا از کم‌کاری مسئولان نشات می‌گیرد

آرمان شرق:نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق معاهدات بین‌المللی، دارو و درمان نباید جزو تحریم‌ها قرار گیرد، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا در تامین دارو با مشکل مواجه نشویم. به گزارش آرمان شرق احمد بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موارد مطرح شده در رابطه با کمبود

آرمان شرق:نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق معاهدات بین‌المللی، دارو و درمان نباید جزو تحریم‌ها قرار گیرد، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا در تامین دارو با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش آرمان شرق احمد بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موارد مطرح شده در رابطه با کمبود دارو در کشور، اظهار کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، این است که بخش اعظمی از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و برای دوری از مشکل باید تلاش کرد نیازها تا حد زیاد در داخل تامین شود. همچنین باید نظارت‌ها را در این زمینه افزایش داد.

وی تصریح‌ کرد: عده‌ای نیز با سوء‌استفاده از شرایط، فضایی را به وجود آورده‌اند که دارو احتکار شود که این امر به هیچ ‌عنوان قابل قبول نیست و باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشیم تا هیچ‌کس با مشکل کمبود دارو مواجه نشود.

نماینده مردم خدابنده در خانه ملت با تاکید بر اینکه همه مشکلات جامعه قطعا از کم‌کاری مسئولان نشات می‌گیرد، افزود: باید از قبل فکری برای این روزها از سوی مسئولان می‌شد تا در این شرایط با حجم مشکلات روبه‌رو نشویم و نباید همه مشکلات را بر گردن مردم انداخت.

وی ادامه داد: البته به این نکته نیز باید توجه داشت که نمایندگان نیز وظیفه نظارتی داشته و باید به این حوزه توجه لازم را داشته باشند، ولی متاسفانه مصوبات در خانه ملت زیاد بوده و نظارت‌ها ضعیف است و این ایراد را نیز باید به خود بگیریم.

بیگدلی با اشاره به اینکه مدیران نباید پشت میز بنشینند، گفت: این چنین اقداماتی مشکل مردم را حل نمی‌کند و مسئولان باید وارد میدان شده و با همه امکانات برای رفع مشکل مردم کار کنند و باید تفکرات را تغییر دهیم تا شاهد حل مشکلات باشیم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.