تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 7:49
کد خبر : 134881

هفده میلیارد تخفیف بده کاپیتان استقلال شو!

هفده میلیارد تخفیف بده کاپیتان استقلال شو!

آرمان شرق-گروه ورزش:با وجود اینکه حسین حسینی فصل گذشته چیزی حدود ۲۵ میلیارد تومان با استقلال قرارداد داشت اما ظاهراً استقلالی‌ها حالا در پیغام خود به این سنگربان گفته‌اند فقط می‌توانند بابت یک فصل قرار داد مبلغ ۸ میلیارد به او بپردازند. به عبارت دیگر اگر کاپیتان فصل قبل آبی پوشان بخواهد برگردد باید ۱۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال تخفیف بدهد. اتفاقی که تحقق آن عجیب به نظر می‌رسد.

هفده میلیارد تخفیف بده کاپیتان استقلال شو!

خبر ورزشی نوشت: استقلال همچنان با معضل عدم یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات دست و پنجه نرم می‌کند.

با وجود اینکه کمتر از ۳ هفته به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقیمانده است، استقلال همچنان در بحث نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده و جواد نکونام به شدت از عملکرد مدیران باشگاه بابت یارگیری دلخور است. استقلال در درون دروازه هم مشکل دارد و تا اینجای کار نتوانسته در این عرصه موفق عمل کند.

حسین حسینی چند وقت قبل با انتشار متنی در فضای مجازی خداحافظی خود از استقلال را اعلام کرد و اگرچه حالا مدنظر پیکان قرار گرفته اما هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه تهرانی منعقد نکرده است. آخرین خبر در این رابطه حکایت از آن دارد که برخی مسئولان باشگاه استقلال به صورت غیر رسمی به حسینی پیغام داده و گفته‌اند اگر می‌خواهد به استقلال برگردد، مشکلی ندارد چون جواد نکونام با این بازیکن هیچ اصطکاکی پیدا نکرده است اما باید در میزان دریافتی خود حسابی تجدید نظر کند.

با وجود اینکه حسین حسینی فصل گذشته چیزی حدود ۲۵ میلیارد تومان با استقلال قرارداد داشت اما ظاهراً استقلالی‌ها حالا در پیغام خود به این سنگربان گفته‌اند فقط می‌توانند بابت یک فصل قرار داد مبلغ ۸ میلیارد به او بپردازند. به عبارت دیگر اگر کاپیتان فصل قبل آبی پوشان بخواهد برگردد باید ۱۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال تخفیف بدهد. اتفاقی که تحقق آن عجیب به نظر می‌رسد.

۲۵۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.