تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 8:19
کد خبر : 137467

هافبک مصری استقلال فردا در تهران

هافبک مصری استقلال فردا در تهران

آرمان شرق-گروه ورزش:طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، عامر وردا (عمرو ورده) مصری با استقلال به توافق نهایی رسید و بامداد جمعه وارد تهران می شود.

هافبک مصری استقلال فردا در تهران

ورزش آنلاین که معمولا اخبار موثق و با تاخیر تایید شده را منتشر کرده است، نوشت: طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، عامر وردا (عمرو ورده) مصری با استقلال به توافق نهایی رسید و بامداد جمعه وارد تهران می شود.

عمرو ورده، بازیکن مصری تیم فوتبال رجا کازابلانکا، قراردادش با باشگاه مراکشی را فسخ کرد.

به گزارش “ورزش سه”، با اعلام باشگاه استقلال مبنی بر تمایل این تیم به خرید دو بازیکن خارجی و ورود آنها به تهران برای انجام مذاکرات نهایی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص این بازیکنان آغاز شد و عمرو ورده، ستاره سابق تیم ملی مصر هم در صدر این افراد نامش مطرح شد.

بازیکنی که به تازگی با باشگاه راجا کازابلانکای مراکش قراردادی را امضا کرده بود، پس از کش و قوس فراوان در رابطه با حضور در تمرینات این تیم، سرانجام بر طبق ادعای بسیاری از رسانه‌های مصری و مراکشی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

در همین خصوص، وب‌سایت ترانسفر مرکاتو نوشت باشگاه رجا کازابلانکا پس از بحران اخیر پیش آمده با عمرو ورده، برای فسخ قرارداد با این بازیکن به توافق نهایی رسید. منابع خبری به سایت ترانسفر مرکاتو خبر دادند که به دلیل اختلاف دیدگاه موجود و پس از توافقی دو طرفه، عمرو ورده قرارداد خود را با رجا فسخ کرده است.

1914617

مدیریت رجا نیز مبلغی را که این بازیکن بلافاصله پس از امضای قرارداد رسمی خود در ۱۰ روز پیش دریافت کرده بود، از عمرو ورده پس گرفت. مسئولان باشگاه معتقد بودند که بهترین تصمیم در این بحران، فسخ قرارداد با وینگر مصری است تا در آینده نزدیک روی ثبات باشگاه تاثیری نداشته باشد.

مسئولان رجا نسبت به وضعیت روحی متزلزل این بازیکن و احتمال تکرار همین سناریو در روزها و مسابقات آینده، ابراز نگرانی کردند و همین امر باعث شد تا مدیریت باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن مصری بگیرد. عمرو ورده روز چهارشنبه در جلسه تمرینی رجا شرکت کرد اما هیچ رفتار مثبت و اشتیاقی از خود نشان نداد تا این اتفاق منجر به جدایی او شود.

با این حساب به نظر می رسد حضور این بازیکن در تهران برای عقد قرارداد با استقلال قطعی است و در صورت موفقیت در تست های پزشکی، به زودی شاهد پیوستن ورده به ترکیب آبی‌ها خواهیم بود.

وردا پس از حضور در تهران در ایفمارک تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و پس از تایید نهایی، قرارداد رسمی منعقد خواهد کرد.

عامر وردا که با نام عمرو ورده نیز از او یاد می شود، هافبک مصری که ۲۹ ساله است و در ۲ پست وینگر و پشت مهاجم بازی مى کند. از باشگاه‌هایی که عامر ورده در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه ورزشی الاهلی مصر, باشگاه فوتبال پانتولیکوس, باشگاه فوتبال پائوک, باشگاه فوتبال آترومیتوس و باشگاه فوتبال آنورتوسیس فاماگوستا اشاره کرد.

کارنامه عامر وردا

آمار عامر وردا در لیگ‌هایی که سابقه عضویت داشته است، ۲۷۴ بازی و ۵۵ گل و ۴۴ پاس گل بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.