تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 7:43
کد خبر : 148808

نکونام -خطیر ؛ چرا بس نمی‌کنند؟

نکونام -خطیر ؛ چرا بس نمی‌کنند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:در اشتباهات متعدد خطیر شک زیادی وجود ندارد چراکه اوضاع بیرون از زمین استقلال خبر از مدیریت نه چندان کارآمدش می‌دهد، اما قرار هم نیست آقای سرمربی این‌گونه هر مصاحبه و کنفرانسی را تبدیل به محل مناقشه با نفر اول کادر اجرایی باشگاه کند. الان اوضاع به این شکل است که یک رسانه مدح جواد را می‌گوید و دیگری ثنای خطیر. بس نیست این دو قطبی مشمئزکننده؟

نکونام -خطیر ؛ چرا بس نمی‌کنند؟

چرا بس نمی‌کنید؟
دنیای اقتصاد : حقیقتا ما هم مثل استقلالی‌ها خسته شدیم از اینکه هر روز یک پرده جدید از اسرار درونی باشگاه می‌افتد و اختلافات بیش از پیش عیان می‌شود. برتری یک‌بر‌صفر برابر صنعت نفت و افزایش اختلاف امتیاز با دیگر مدعیان باعث شادی استقلالی‌ها نشد، چرا که دستاویزی بود برای حمله مجدد جواد نکونام به علی خطیر. ما دیگر توان نوشتن درباره این دعواهای پیش‌پا افتاده را نداریم.

بیچاره استقلالی‌ها که باید تا چند ماه آینده این بساط را تحمل کنند! «ایسنا» روز گذشته در اقدامی که کمتر از این خبرگزاری سراغ داریم، با تیتر «با شرف باش و خداحافظی کن» از جواد نکونام خواسته تا به قولش عمل کند و از استقلال برود. داستان اینجاست که جواد به خبرنگار این خبرگزاری که خبری مبنی بر تمرین کردن استقلال با ۲۶ بازیکن منتشر کرده بود، یورش برد که باید این نفرات را برایش شمارش کند.

خود خبرگزاری هم با استناد به عکس‌های منتشر شده از تمرینات، ۲۷ نفر را شمرد و از جواد خواست که خداحافظی کند. کاری نداریم که نکو این کار را می‌کند یا چگونه جواب این انتقاد را می‌دهد. با توجه به شناختی که از سرمربی استقلال داریم، او این صحبت‌ها را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، اما مساله اینجاست که وی دقیقا از جایی ضربه می‌خورد که خودش از طریق آن به مخالفانش حمله می‌کند. نکونام از ابتدای حضورش روی نیمکت آبی‌ها، جنگ‌های رسانه‌ای را برنده بوده و فکر نمی‌کرد که یک رسانه رسمی (ورای درستی یا نادرستی سیاست اتخاذ شده در این مساله) او را این‌گونه تحت فشار قرار دهد. در اشتباهات متعدد خطیر شک زیادی وجود ندارد چراکه اوضاع بیرون از زمین استقلال خبر از مدیریت نه چندان کارآمدش می‌دهد، اما قرار هم نیست آقای سرمربی این‌گونه هر مصاحبه و کنفرانسی را تبدیل به محل مناقشه با نفر اول کادر اجرایی باشگاه کند. الان اوضاع به این شکل است که یک رسانه مدح جواد را می‌گوید و دیگری ثنای خطیر. بس نیست این دو قطبی مشمئزکننده؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.