تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 6:24
کد خبر : 83199

نایب قهرمانی بانوان شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا

نایب قهرمانی بانوان شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا

آرمان شرق- شهرداری سیرجان نیمه اول این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و تک گل امان از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید. امان در دقیقه ۸۲ برای بار دوم دروازه سیرجان را باز کرد. افسانه چترنور نیز تک گل نماینده کشورمان را به ثمر رساند تا این مسابقه با برتری ۲ بر یک به سود میزبان به پایان برسد و نخستین شکست سیرجانی‌ها نیز رقم بخورد. سیرجان با قبول این شکست نایب قهرمان شد.

در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا که به میزبانی اردن در حال برگزاری است تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در آخرین رقابت خود امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه مقابل امان اردن قرار گرفت.

شهرداری سیرجان نیمه اول این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و تک گل امان از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید. امان در دقیقه ۸۲ برای بار دوم دروازه سیرجان را باز کرد. افسانه چترنور نیز تک گل نماینده کشورمان را به ثمر رساند تا این مسابقه با برتری ۲ بر یک به سود میزبان به پایان برسد و نخستین شکست سیرجانی‌ها نیز رقم بخورد. سیرجان با قبول این شکست نایب قهرمان شد.
در این مسابقات هیچ نماینده‌ای از شرق آسیا شرکت نداشت و تنها ۴ تیم از ازبکستان، هند، ایران و اردن در این تورنمنت حضور داشتند. /منبع : خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.