تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 23:55
کد خبر : 132133

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:دریافت خودروی بدون نوبت توسط نمایندگان، نه حرام است و نه تخلف !

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:دریافت خودروی بدون نوبت توسط نمایندگان، نه حرام است و نه تخلف !

آرمان شرق-گروه سیاست:نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس معتقد است که «کش دادن» ماجرای شاسی بلندها  «آبروریزی برای مجلس انقلابی است»، هرچند نمایندگان از نگاه او «تخلفی» نکرده اند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:دریافت خودروی بدون نوبت توسط نمایندگان، نه حرام است و نه تخلف !

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس معتقد است که «کش دادن» ماجرای شاسی بلندها  «آبروریزی برای مجلس انقلابی است»، هرچند نمایندگان از نگاه او «تخلفی» نکرده اند.

حسن نوروزی در گفتگو با «انتخاب» در خصوص سرانجام رسیدگی به بحث اعطای خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: اولا که من این خودرو را دریافت نکردم، ثانیا اگر کسی این خودرو را دریافت کرده باشد، کار نادرستی انجام داده، اما مرتکب فعل حرامی نشده است، زیرا بسیاری از نهاد‌های دیگر پول داده و خارج از نوبت بیش از هزار خودرو دریافت و بین کارکنان خود تقسیم کرده‌اند.

وی افزود: حالا این هم که ۵۰، ۶۰ یا ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس پول داده اند و خودرویی را خارج از نوبت دریافت کرده‌اند، کار خلاف یا حرامی نیست، اما بد است. الان هم دیگر کش دادن این مسائل، آبروریزی برای مجلس انقلابی است و کسانی که بیش از حد به این مسئله می‌پردازند، می‌خواهند بگویند این مجلس، انقلابی نیست.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس ادامه داد: وقتی در اوایل شروع به کار مجلس یازدهم، آقای کریمی قدوسی اعلام کرد فلان شخصی که از سمت فلان خودروساز وارد مجلس شده است را باید بیرون کرد، متاسفانه به حرف ایشان به عنوان یک نماینده بسیجی توجهی نشد. به هر حال اکنون من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم بر روی مسائل اصلی کشور تمرکز کنند.

نوروزی در پاسخ به اینکه در هر صورت مجلس باید در این خصوص برای مردم رفع شبهه کند، بیان کرد: این‌ها شبهه نیست، بلکه سر کار گذاشتن برخی رسانه‌هاست. شبهه این است که در نتیجه دامن زدن بیش از حد به این موضوع، آن خودروی شاسی بلند قیمتش از ۸۰۰ میلیون تومان به ۳ میلیارد افزایش یافته و شرکت سازنده آن ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سود کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس قصد ندارد به پرونده دیگر نهاد‌هایی که به همین روش خودرو‌هایی را دریافت کرده‌اند، رسیدگی کند، گفت: آن نهاد‌ها خودشان باید رسیدگی کنند. ما می‌گوییم این کار نادرست است و تمام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.