تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 9:00
کد خبر : 138693

مهاجم آرژانتینی استقلال امروز در تهران!

مهاجم آرژانتینی استقلال امروز در تهران!

آرمان شرق-گروه ورزش:یکی از بحث‌های مهمی که طی روزهای اخیر در محافل استقلالی مد نظر قرار گرفته و گروهی از هواداران و پیشکسوتان این تیم روی آن دست گذاشته‌اند، بحث ورود گوستاوو بلانکو به تهران است. مهاجم آرژانتینی که استقلالی‌ها او را به خدمت گرفته‌اند ولی این سوال مطرح است که چرا وارد تهران نمی‌شود تا با تیم تمرین کند؟

مهاجم آرژانتینی استقلال امروز در تهران!

گوستاوو بلانکو

یکی از بحث‌های مهمی که طی روزهای اخیر در محافل استقلالی مد نظر قرار گرفته و گروهی از هواداران و پیشکسوتان این تیم روی آن دست گذاشته‌اند، بحث ورود گوستاوو بلانکو به تهران است. مهاجم آرژانتینی که استقلالی‌ها او را به خدمت گرفته‌اند ولی این سوال مطرح است که چرا وارد تهران نمی‌شود تا با تیم تمرین کند؟

در همین رابطه یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: باز هم می‌گویم بلانکو بازیکن استقلال است و قرار نیست از جمع ما جدا شود. او کارهای شخصی داشت که انجام شده و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، حداکثر تا صبح دوشنبه بیستم شهریور ماه وارد تهران خواهد شد. پس از ورودش نیز همه کارها طبق روال انجام می‌شود و او پس از طی کردن سلسله مراتب اداری قطعاً در تمرینات حاضر خواهد شد. بلانکو بازیکن استقلال است و قراردادش را با باشگاه ما فسخ نکرده است. با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر او فرصت کافی برای هماهنگ شدن با تیم و انجام کارهای اداری مد نظرش را خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.