تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 8:02
کد خبر : 142989

منصور رشیدی : سرمربی پرسپولیس اگر می خواهد به صدر جدول نزدیک شود روش خود را عوض کند

منصور رشیدی : سرمربی پرسپولیس اگر می خواهد به صدر جدول نزدیک شود روش خود را عوض کند

آرمان شرق-گروه ورزش:گل محمدی در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و کار برای او سخت شده است. سرمربی پرسپولیس اگر می خواهد به صدر جدول نزدیک شود باید روش خود را عوض کند و اجازه ندهد حاشیه ها به تیمش ضربه بزند

منصور رشیدی : سرمربی پرسپولیس اگر می خواهد به صدر جدول نزدیک شود روش خود را عوض کندتیم فوتبال نوجوانان ایران پتانسیل صعود به نیمه نهایی را دارد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم فوتبال نوجوانان ایران بازی های قابل قبولی را در جام جهانی از خود ارائه کرده است، گفت: این تیم توانایی صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات را دارد.

منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر و در خصوص شکست تیم نوجوانان ایران برابر انگلیس گفت: نوجوانان کشورمان عملکرد خوبی در دو دیداری که برگزار کرده اند، داشته اند. آنها توانستند برزیل قهرمان جهان را شکست دهند و این کار بزرگی بود که این تیم انجام داد. اگر چه آنها برابر انگلیس دو بر یک شکست خوردند اما نشان دادند که با پیروزی در دیدار آینده می توانند به مرحله بعد و حتی نیمه نهایی صعود کنند.

وی افزود: راز موفقیت این تیم ارتباط صمیمانه کادر فنی با بازیکنان، اردوهای خوب، یک دل بودن با همدیگر و برآورده کردن خواسته های کادر فنی در زمین بوده است. بازیکنان نوجوانی که پرانرژی و پرشور هستند. در مقابل دو حریف صاحب و بزرگ بدون ترس بازی کردند و نشان دادند که توانایی های زیادی دارند و می توانند در دیدارهای بعدی هم شگفتی ساز شوند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: نباید این تیم را به حال خود رها کرده و بعد از این جام، این بازیکنان را فراموش کنیم. پیشنهاد می کنم فدراسیون فوتبال یک برنامه ریزی صحیح برای این تیم داشته باشد. اگر می خواهیم در آینده تیم ملی موفقی داشته باشیم باید سرمایه گذاری خوبی بر روی همین نوجوانان انجام دهیم. این تیم را با همین شرایط و به طور حتم با تغییراتی که در آینده در آن صورت خواهد گرفت همچنان در اختیار حسین عبدی بگذاریم تا او با این تیم در رده جوانان و امیدها حضور داشته باشد. کنار یکدیگر باشند تا بتوانند عملکرد موفقی نیز هم در رده جوانان و هم امید داشته باشند؛ کاری که کشورهای اروپایی با سرمایه گذاری دقیق و وقت گذاشتن برای تیم های پایه انجام می دهند و می بینیم که فوتبال آنها چه پیشرفتی کرده است.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: بنابراین این تیم نیاز به حمایت فدراسیون فوتبال دارد. همچنین وزارت ورزش هم باید کمک کند تا این تمی در سالهای نه چندان دور در رده بزرگسالان در تورنمنت های بین المللی حضور پیدا کرده و موفق باشد. نباید این نوجوانان را که استعدادهای فراوانی هم دارند به دست فراموشی بسپاریم. موفقیت اینها در اینها در این روزها موفقیت تیم ملی بزرگسالان در آینده خواهد بود. پس آنها را تنها نگذاریم. از مجموعه این تیم حمایت کنیم تا بتوانیم آینده فوتبال ایران را تضمین کنیم.

دروازه بان و مربی سابق استقلال در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر تراکتور تبریز و شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: آبی پوشان تهرانی در دیدار برابر تراکتور به یک نتیجه خوب دست پیدا کرده اند و توانستندصدرنشینی خود را تداوم ببخشند. با مشکلاتی که استقلال در ابتدای فصل داشت شاید هیچ کس فکر نمی کرد این تیم به صدر جدول برسد. همه اعتقاد داشتند که استقلال شاید در اواسط جدول تا پایان فصل باقی بماند اما این اتفاق رخ نداد و آبی پوشان توانستند با نتایج خوب خود را به صدر جدول رسانده و اختلاف امتیازی خود را با رقیب قدیمی به ۵ امتیاز برسانند.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که دلایل موفقیت استقلال را در چه می بینید گفت: جواد نکونام در سخت ترین شرایط به استقلال آمد. بازیکنان به خوبی این موضوع را درک کردند. یک اتحاد، همدلی و صمیمیت در استقلال به وجود آمد. کادر فنی شبانه روز تلاش می کند تا تیم به شرایط ایده آل برسد و بازیکنان هم با تمام توان کار می کنند و در بازیها می جنگند تا تیم برنده از زمین خارج شود و دل هواداران شاد شود و هواداران هم هر بازی بیشتر از بازی قبل به ورزشگاه می آیند، از تیمشان حمایت می کنند و انرژی به بازیکنانشان می دهند تا آنها پیروز از زمین خارج شوند. این راز موفقیت استقلال است که حالا آنها را به صدرجدول رسانده و اگر همین روند را ادامه دهند به طور حتم جام را در پایان فصل بالای سر خواهند برد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: اگر از بعد فنی بخواهیم عملکرد استقلال را ببینیم باید بگویم این تیم به یک نظم و سازمان دفاعی خوب رسیده است. ساختار این تیم شکل واقعی به خود گرفته است. مدافعان هماهنگ عمل می کنند. خط هافبک، مهاجمان را به خوبی تغذیه می کند تا خط حمله آبی پوشان بتواند از موفقیت های به دست آمده استفاده کرده تا دروازه را باز کند. بنابراین اعتقاد دارم استقلال شکل تیمی خود را پیدا کرده و این تیم اگر در نیم فصل تقویت شود به طور حتم نتایج بهتری هم خواهد گرفت به شرط آنکه نقاط ضعف پوشش داده شود و بازیکنانی به خدمت گرفته شوند که بتوانند برای استقلال مثمر ثمر باشند.

منصور رشیدی در خصوص عملکرد حسین حسینی در ۱۰ هفته گذشته در لیگ گفت: او برخلاف فصل پیش که از شرایط روحی روانی خوبی برخوردار نبود و انتقادات زیادی هم به او می شد در این فصل فوق العاده کار کرده، اشتباه ندارد، جایگیری هایش دقیق است و بارها با سیوهای دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه استقلال شده ضمن اینکه او کاپیتان استقلال است و وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا جدای از حفاظت از دروازه استقلال باید رهبری ۱۰ بازیکن دیگر در زمین را هم به خوبی انجام داده تا استقلال بتواند مقابل حریفانش نتیجه دلخواه را به دست بیاورد.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در هفته دهم گفت: بازی های خوبی را در هفته دهم شاهد بودیم. ذوب آهن، ملوان و مس رفسنجان پیشرفت محسوسی در لیگ داشتند و نتایجی که کسب کرده اند مورد تحسین هواداران فوتبال قرار گرفته است. آنها خود را به بالای جدول رسانده اند و این نشان داده که هدف آنها موفقیت است که در حال حاضر و تا هفته دهم به آن دست پیدا کرده اند.

منصور رشیدی در پایان گفت: یکی از حساس ترین بازیهای هفته دهم، سپاهان و پرسپولیس بود که زردپوشان برنده این دیدار شدند. سپاهان یک تیم پرمهره است که شکست دادن آن سخت است. گل محمدی در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و کار برای او سخت شده است. سرمربی پرسپولیس اگر می خواهد به صدر جدول نزدیک شود باید روش خود را عوض کند و اجازه ندهد حاشیه ها به تیمش ضربه بزند اما در مجموع بازیهای خوبی را در هفته دهم شاهد بودیم و امیدوارم که این روند را در هفته های آتی هم شاهده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.