تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 11:50
کد خبر : 74537

منبع انگلیسی: یک کشتی در سواحل عمان هدف قرار گرفت

منبع انگلیسی: یک کشتی در سواحل عمان هدف قرار گرفت

ارمان شرق-آسوشیتدپرس به نقل از دیگر منابع نوشت که آنها احتمال می‌دهند که این حادثه ربطی به دزدی دریایی نداشته باشد. مقامات عمان و نیروی دریایی آمریکا که در این منطقه گشت‌زنی می‌کند از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده‌اند.

گروه عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد گزارش‌هایی را دریافت کرده که یک کشتی در نزدیکی جزیره مصیره در سواحل شمال شرقی عمان در دریای عرب مورد حمله قرار گرفته است. این محل ۳۰۰ کیلومتر با مسقط پایتخت عمان فاصله دارد. جزییات بیشتری از حمله اعلام نشده اما آسوشیتدپرس به نقل از دیگر منابع نوشت که آنها احتمال می‌دهند که این حادثه ربطی به دزدی دریایی نداشته باشد. مقامات عمان و نیروی دریایی آمریکا که در این منطقه گشت‌زنی می‌کند از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده‌اند.

گروه عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد گزارش‌هایی را دریافت کرده که یک کشتی در سواحل عمان در دریای عرب مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس ادعای این گروه، حمله مذکور پنج‌شنبه شب به وقت محلی در نزدیکی جزیره مصیره در سواحل شمال شرقی عمان رخ داده است.

محلی که ادعا شده حادثه در آن رخ داده، حدود ۳۰۰ کیلومتر با مسقط پایتخت عمان فاصله دارد.

آسوشیتدپرس به نقل از دیگر منابع نوشت که آنها احتمال می‌دهند که این حادثه ربطی به دزدی دریایی نداشته باشد.

گروه مذکور می گوید تحقیقات درباره این حمله ادامه دارد.

در ساعت‌های آغازین پنج‌شنبه نیز، این گروه از وقوع یک حادثه دیگر در همان منطقه خبر داده بود، اما جزییات بیشتری ارائه نکرده بود.

مقامات عمان و نیز ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در این منطقه گشت‌زنی می‌کند از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده‌ان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.