تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 8:32
کد خبر : 148060

معمای نرخ سوم بنزین؟

معمای نرخ سوم بنزین؟

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درباره نرخ سوم بنزین، مصوبه و ابلاغیه‌ای نداشته‌ایم.

معمای نرخ سوم بنزین؟

 ایسنا، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حاشیه آیین کاشت ۵۰۰ هزار اصله نهال در پالایشگاه تهران در جمع خبرنگاران گفت: ببه موازات تولید بنزین، احداث پالایشگاه‌های نو و کیفی‌سازی باید در دستور کار قرار گیرد و در عین حال در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی گام‌های جدی برداریم، از این رو همسو با این هدف طرح‌هایی در زمینه کیفی‌سازی و تولید و استفاده از خودروهای هیبریدی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های پالایشی برای تثبیت ظرفیت تولید بنزین و رسیدن به رقم ۱۳۰ میلیون لیتر در روز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در عمده کلانشهرها براساس تکالیفی که داریم بنزین و گازوئیل با استاندارد یورو توزیع می‌شود. در زمینه دیگر فرآورده‌های نفتی هم تا سال ۱۴۰۴ به استاندارد یورو می‌رسیم.

وی با تأکید بر اینکه درباره نرخ سوم بنزین، مصوبه و ابلاغیه‌ای نداشته‌ایم، گفت: واردات بنزین هم تنها در شرایطی که پالایشگاه‌ها تعمیرات اساسی دارند، انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.