تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 16:48
کد خبر : 136628

معاون وزیر ارشاد: تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد 

معاون وزیر ارشاد: تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد 

آرمان شرق-گروه سیاست:معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات موجود پایگاه‌های خبری در بخش بیمه گفت: مطالبه ما این است که تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد تا از همه شرایط سایر رسانه‌ها برخوردار باشند.

معاون وزیر ارشاد: تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: امکان رتبه بندی رسانه‌ها در استان‌ها را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد مهدی پور پنجشنبه شب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت‌های لازم برای خرید کاغذ نشریات اظهار کرد: اکنون رتبه بندی با توجه به محتوا انجام می‌شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایجاد امکان رتبه بندی رسانه‌ها توسط استان‌ها گفت: با یک طرح مناسب در پی ایجاد این امکان رتبه بندی هستیم.

وی افزود: در دولت جدید وعده حمایت برای تهیه کاغذ را دادیم که خوشبختانه موفق به عملیاتی کردن آن شده‌ایم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات موجود پایگاه‌های خبری در بخش بیمه گفت: مطالبه ما این است که تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد تا از همه شرایط سایر رسانه‌ها برخوردار باشند.

مهدی پور همچنین با اشاره به امکان تولید محتوا در هر نقطه از کشور اظهار کرد: امروز امکان تولید محتوا فقط در مرکز فراهم نبوده بلکه هر کس در هر جای کشور با حداقل امکانات هم می‌تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.

وی همچنین از حرکت رسانه ای آذربایجان شرقی در مقیاس بین المللی و نقش آفرینی نسبت به کشورهای همجوار استقبال کرد و از فعالان رسانه ای این استان خواست تا در رخدادهای پیش رو همچون اربعین و انتخابات مجلس شاهد نقش آفرینی بهینه آنان باشیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آذربایجان شرقی از گرانیگاه‌های مهم جریان رسانه‌ای کشور است و در ایران نوین نمی‌توان موقعیت تاریخی تبریز را در حوزه رسانه نادیده بگیریم.

تبریز در ایران یکپارچه و تمدن جدید نقش مهمی ایفا کرده است

مهدی پور با اشاره به نقش تبریز در حوزه رسانه بیان کرد: ورود صنعت چاپ و انتشار روزنامه و سیری که روزنامه نگاری در دوره قاجار پیدا می‌کند تبریز و آذربایجان پیشرو بوده است.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی همواره از گرانیگاه‌های مهم جریان رسانه‌ای کشور بوده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع آگهی در آذربایجان شرقی سال ۱۴۰۰ هفت هزار، سال گذشته ۱۰هزار میلیارد و امسال تاکنون پنج میلیارد ریال که تا پایان سال به سه برابر افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این افزایش ها در صندوق هنر کشور هم سه برابر شده که تقویت قوه رسانه ای به چندین برابر در دولت جدید رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.