تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 18:07
کد خبر : 48452

مرور نوسانات بازار سکه و ارز و طلا در امروز/ قیمت ها کاهشی شد/ جدول

آرمان شرق: در حالی‌که در دو روز ابتدای هفته بازار طلا و ارز با رشد قیمت‌ها مواجه شده بود و نرخ‌ها توانستند روند کاهشی هفته پیش را جبران کنند، امروز بازار دوباره به مدار نزولی بازگشت. سکه به زیر مرز ۴.۱ میلیون تومانی رفت و دلار به مرز ۱۳ هزار تومانی نزدیک شد. به گزارش

آرمان شرق: در حالی‌که در دو روز ابتدای هفته بازار طلا و ارز با رشد قیمت‌ها مواجه شده بود و نرخ‌ها توانستند روند کاهشی هفته پیش را جبران کنند، امروز بازار دوباره به مدار نزولی بازگشت. سکه به زیر مرز ۴.۱ میلیون تومانی رفت و دلار به مرز ۱۳ هزار تومانی نزدیک شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه، بازار طلا و ارز پایتخت به روند افزایشی قیمت‌ها که در دو روز اخیر جریان داشت، پایان داد و نرخ‌ها را وارد سیر کاهشی کرد. روز گذشته با وجود رشد نردبانی نرخ‌ها، در ساعات پایانی معاملات قیمت‌ها تعدیل شدند. امروز بازار با نرخ‌های نزولی بازگشایی شد و تا ساعات میانی روز شاهد رشد اندک نرخ‌ها بودیم. پس از ظهر اما قیمت‌ها مسیر کاهشی را پیمودند.

سکه امامی (طرح جدید) دیروز تا مرز ۴.۴ میلیون تومانی پیش‌روی کرد اما در پایان به زیر مرز ۴.۳ میلیون تومان بازگشت. امروز سکه طرح جدید با نرخ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بازگشایی شد. در معاملات ابتدایی نرخ سکه امامی تا ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان نیز پیشروی کرد. اما پس از ظهر ابتدا مرز مقاومتی ۴.۲ میلیون و سپس ۴.۱ میلیون تومان را شکست و تا ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان نیز پایین آمد.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) نیز امروز ببین ۴ تا ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه امروز ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بود. سکه گرمی نیز امروز ۶۶۵ هزار تومان است.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته به کانال ۱.۷ میلیون تومانی راه یافت اما در پایان معاملات به زیر مرز ۱.۷ میلیونی بازگشت. امروز مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان بازگشایی شد. بعد از ظهر مثقال طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

اونس طلا امروز حدود ۱۲۲۲ دلار است. گرم طلای ۱۸ عیار امروز حدود ۳۸۷ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی دیروز به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان هم رسید اما نرخ ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان را ثبت کرد. امروز دلار آمریکا تا ۱۳ هزار و ۵۰ تومان کاهش یافت.

یورو امروز در نیمه پایین کانال ۱۵ هزار تومانی واقع شد و پوند انگلیس نزدیکی مرز ۱۷ هزار تومان جابه‌جا شد. درهم امارات نیز امروز به پایین ۳ هزار و ۶۰۰ تومان رفت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۳.۵۰۰

۱۳.۱۰۰

یورو

۱۵.۴۰۰

۱۵.۰۵۰

پوند انگلیس

۱۷.۳۰۰

۱۶.۹۰۰

درهم امارات

۳.۶۲۰

۳.۵۴۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۲۷۰.۰۰۰

۴.۰۷۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۴.۰۵۰.۰۰۰

۴.۰۰۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۶۹۰.۰۰۰

۱.۶۲۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۲۲

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۸۷.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۱۵۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۲۲۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۶۵.۰۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.