تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 17:04
کد خبر : 36947

محکومیت ۴ دریافت کننده ارز در البرز

محکومیت ۴ دریافت کننده ارز در البرز

آرمان شرق:مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از صدور رأی محکومیت چهار دریافت کننده ارز دولتی خبر داد و گفت: این افراد چندی پیش مبالغ قابل توجهی از بانک‌های مختلف دریافت کرده‌اند و تاکنون هیچگونه مدارک و یا اوراق گمرکی حاکی از ورود کالا به کشور ارائه نکرده‌اند. به گزارش آرمان شرق علی اکبر مختاری در گفت

آرمان شرق:مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از صدور رأی محکومیت چهار دریافت کننده ارز دولتی خبر داد و گفت: این افراد چندی پیش مبالغ قابل توجهی از بانک‌های مختلف دریافت کرده‌اند و تاکنون هیچگونه مدارک و یا اوراق گمرکی حاکی از ورود کالا به کشور ارائه نکرده‌اند.

به گزارش آرمان شرق علی اکبر مختاری در گفت و گو با  ایسنا افزود: پس از اینکه تعدادی از بانک‌های استان علیه چهار نفر از دریافت کنندگان ارز دولتی شکایت ارائه کردند، پرونده تخلف آنها در شعبه هفتم اداره کل تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی و رأی غیابی برای آنها صادر شد.

مختاری افزود: در اجرای برخورد و مقابله با انجام نشدن تعهدات ارزی، یکی از مهمترین ارکان اصلی دراین خصوص بانک‌ها هستند که باید همکاری لازم را برای پیشگیری از جرائم ارزی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این زمینه چندین پرونده به تعزیرات حکومتی البرز ارائه شده مبنی بر اینکه افرادی چندی پیش مبالغ قابل توجهی از بانک‌های مختلف دریافت کرده‌اند و تاکنون این شرکت‌ها هیچ گونه مدارک و یا اوراق گمرکی حاکی از ورود کالا به کشور به بانک‌ها ارائه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها به اتهام عدم ایفای تعهدات ارزی سر جمع به پرداخت مبلغ ۲۲۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۹۴ ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون ۵۸۰ هزار ۶۲یورو و ۱۹ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۶۴۶ یوآن چین و همچنین مبلغ ۲۷ هزار و ۲۷۶ درهم امارات و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یکسال محکوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.