تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 11:39
کد خبر : 119698

محمود دولت آبادی: این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی نیاز دارد

محمود دولت آبادی: این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی نیاز دارد

آرمان شرق-گروه سیاست:او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟

محمود دولت آبادی: این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی نیاز دارد

محمود دولت‌آبادی گفت: دو سال پیش از دفتر آقا به من زنگ زدند، گفتم سلام من را برسانید و بگویید که این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی نیاز دارد
محمود دولت آبادی: از دفتر رهبری به من زنگ زدند؛ گفتم سلام برسانید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، «محمود دولت آبادی» در گفت‌وگو با نشریه «آگاهی‌نو» روایتی از تماس دفتر رهبری را مطرح کرده است:

دو سال پیش از دفتر آقا به من زنگ زدند، گفتند چه می‌خواهید؟ گفتم سلامتی. کارم را انجام می‌دهم، با نان و پنیر زندگی کرده‌ام و بلد نیستم طور دیگری زندگی کنم.

گفتند نظر شما چیست؟ گفتم سلام من را برسانید و بگویید که این مملکت به یک تجدیدنظر اصولی نیاز دارد، از این واضح‌تر بگویم؟ به چه زبانی بگویم دیگر؟ اکنون با آن معیار می‌گویم این نوع برخورد با مردم تجدید نظر اصولی نیست.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.