تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 1:20
کد خبر : 134170

محسن یگانه در دادگاه؟

محسن یگانه در دادگاه؟

آرمان شرق-گروه جامعه:از تحریم شدن توسط سایت‌های موسیقی تا همکاری با سایت بلیت‌فروشی سینما حواشی محسن یگانه در چند روز اخیر بوده است.یگانه در نخستین اظهار نظر خود از امتناع سایت های بلیت فروشی کنسرت برای فروش بلیت هایش گفت و روی صحنه کنسرتش اعلام کرد: «خیلی ها دوست نداشتند ما روی این صحنه باشیم و حتی بلیت کنسرت ما را هم حاضر نبودند بفروشند.

محسن یگانه در دادگاه؟

محسن یگانه در دادگاه + جزئیات

طی روزهای گذشته تصمیم عجیب محسن یگانه برای فروش بلیت‌های کنسرتش از طریق یکی از سایت‌های بلیت‌فروشی سینما(سینماتیکت) حاشیه‌ساز شده بود. تصمیمی که در ادامه حواشی این خواننده و تهیه‌کننده‌اش نهایتا به دادگاه کشیده خواهد شد.

به گزارش سینمااعتماد  او از دادگاهی خبر داد که محسن یگانه با شکایت تهیه کننده قبلی خود، به آن احضار شده است.بر اساس گفته های این خبرنگار، یگانه به دلیل  بدهی و اختلافات مالی با برادران حاتم پور، با تحریم سایت‌های بلیت‌فروشی موسیقی مواجه شد تا برای فروش بلیت‌هایش سراغ همکاری با سایت بلیت‌فروشی سینما برود!

در هفته های گذشته اظهارات این خواننده روی سن، هر روز موج جدیدی از حاشیه ها را باعث می‌شد. یگانه در نخستین اظهار نظر خود از امتناع سایت های بلیت فروشی کنسرت برای فروش بلیت هایش گفت و روی صحنه کنسرتش اعلام کرد: «خیلی ها دوست نداشتند ما روی این صحنه باشیم و حتی بلیت کنسرت ما را هم حاضر نبودند بفروشند.»

با کشیده شدن این اختلاف به سایت‌های بلیت فروشی سینما باید دید آیا این شروعی برای ورود این سایتها به حوزه‌ موسیقی خواهد بود یا این پرونده قضایی روی فعالیت این سایت‌ها هم اثر می‌گذارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.