تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 16:10
کد خبر : 45751

عراقچی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت

آرمان شرق:دومین جلسه بررسی انطباق و عدم مغایرت لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم با سیاست‌های کلی نظام با حضور رؤسای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، معاون حقوقی رئیس جمهور و معاون سیاسی وزیر امور خارجه برگزار شد. به گزارش

آرمان شرق:دومین جلسه بررسی انطباق و عدم مغایرت لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم با سیاست‌های کلی نظام با حضور رؤسای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، معاون حقوقی رئیس جمهور و معاون سیاسی وزیر امور خارجه برگزار شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح شنبه به ریاست محسن رضایی تشکیل شد.

دومین جلسه بررسی انطباق و عدم مغایرت لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم با سیاست‌های کلی نظام با حضور رؤسای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، معاون حقوقی رئیس جمهور و معاون سیاسی وزیر امور خارجه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه توضیحاتی پیرامون لایحه موسوم به «CFT» به اعضای هیأت ارائه کرد و به برخی سوالات پاسخ گفت.

همچنین اعضای هیأت عالی کلیات لایحه مذکور را از منظر انطباق با سیاست‌های کلی نظام مورد بحث قرار دادند و ادامه روند بررسی ها به جلسه آتی هیأت عالی نظارت موکول شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.