تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 0:40
کد خبر : 142881

مجید جلالی: پرسپولیس حواسش به رقیب درونی باشد

مجید جلالی: پرسپولیس حواسش به رقیب درونی باشد

آرمان شرق-گروه ورزش:آن‌ها تیم خوبی هستند. این تیم‌ها بیشتر از آنکه رقیب بیرونی داشته باشند رقیب درونی دارند. برای این‌ها رقیب درونی خطرناک‌تر است. پرسپولیس باید حواسش را به رقیب درونی جمع کند. البته سپاهان شرایط متفاوتی دارد. آن‌ها می‌توانند خودشان را جمع کنند، چون از نظر سازمانی بهتر هستند.

مجید جلالی: پرسپولیس حواسش به رقیب درونی باشد

مجید جلالی: پرسپولیس از این رقیب خطرناک بترسد

اطلاعات آنلاین نوشت: کارشناس فوتبال ایران گفت: با شرایطی که لیگ برتر دارد نمی‌توان درباره آن تحلیل درستی ارائه کرد.

برگزاری ۱۰ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین درخشش تیم فوتبال نوجوانان کشورمان برابر برزیل، بهانه‌ای شد تا با «مجید جلالی» مربی مطرح کشورمان گفت‌وگویی را داشته باشیم.

جلالی در ابتدا درباره نمایش نوجوانان فوتبال ایران برابر برزیل به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: البته که این اتفاق خیلی خیلی بزرگی بود، اما باید تاکید کنیم که فقط اتفاق بزرگی بوده و پیام آن ظرفیتی است که فوتبال ما دارد. این قطعا یک اتفاق است و با کاری که محصول یک سیستم باشد تفاوت دارد. ما اگر بتوانیم در کنارش برنامه ریزی خوبی داشتیم این نتایج می‌تواند با ثبات و مستمر باشد. شما شک نکنید اگر برنامه ریزی داشته باشیم فوتبال مان می‌تواند به تیم‌های بزرگ دنیا برسد. اگر اشتباه نکنم این تیم نوجوانان حدود ۲ سال است در کنار هم هستند. این یک روش گلخانه‌ای است و می‌تواند شما را به نتایجی برساند، اما زودگذر است و استمرار ندارد.

وی درباره روند لیگ برتر کشورمان در ۱۰ هفته گذشته گفت: درباره روند لیگ برتر نمی‌توان صحبت کرد. آنقدر این لیگ تعطیلی دارد که نمی‌توانیم تحلیل یا قضاوتی درباره آن داشته باشیم. در این لیگ هر اتفاقی را می‌توان دید. اگر شما به عنوان سرمربی بخواهید در این لیگ برنامه داشته باشید کارتان سخت است. چرایی این بی برنامگی لیگ نیازمند آسیب شناسی است. این لیگ اتفاقات مهمی را در ادامه رقم خواهد زد.

جلالی درباره اعتراض مورایس سرمربی سپاهان به پرتعداد بودن ملی پوشان تیمش گفت: این اعتراض او بی مورد است. او در یک برنامه آشفته و یک لیگ نامنظم کار سختی برای هماهنگی نفراتش دارد، ولی اعتراضی که به تعداد بازیکنان ملی پوشانش داشته منطقی نیست.

وی درباره عملکرد مربیان خارجی لیگ برتر گفت: شاید برداشت یک عده عام این باشد که، چون این‌ها خارجی هستند باید کار خاصی کنند، اما بنده همیشه گفته ام که بچه‌های داخلی راحت‌تر می‌توانند در این لیگ کار کنند. خارجی‌ها با چنین چالش‌هایی خو نگرفته اند و شاید موفق نشوند.

جلالی درباره درخشش تیم هایی چون ملوان و ذوب آهن گفت: این‌ها در شروع خوب بودند، اما باید حوصله کرد. بازی‌های برگشت خیلی مهم است و باید دید می‌توانند این کیفیت را تا پایان حفظ کنند. هنوز زود است درباره آن‌ها و حتی درباره قهرمان صحبت کرد، چون در این لیگ تحلیل آینده سخت است.

بحران پرسپولیس ریشه در چه مسایلی دارد؟ کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند. این تیم‌ها بیشتر از آنکه رقیب بیرونی داشته باشند رقیب درونی دارند. برای این‌ها رقیب درونی خطرناک‌تر است. پرسپولیس باید حواسش را به رقیب درونی جمع کند. البته سپاهان شرایط متفاوتی دارد. آن‌ها می‌توانند خودشان را جمع کنند، چون از نظر سازمانی بهتر هستند. استقلال هم تا الان خوب بوده است و باید کمی صبر کرد و دید در آینده چه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.