تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 8:50
کد خبر : 150036

مجنون در دربی!

مجنون در دربی!

آرمان شرق-گروه ورزش:اکنون خدابنده لو با حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن این تیم، فرصت تقابلی مستقیم برابر حریف را به دست آورده است. او شانس بزرگ خود را برای حضور در ترکیب تیم مقابل استقلال را در دربی پیش رو جستجو می‌کند و البته این موضوع که هواداران روی سکو چشم به برتری تیم دارند نیز به خوبی آگاه است و آشنایی دارد. باید دید او قادر خواهد بود در اولین دربی دورن فوتبالی‌اش اینبار خودش خالق خاطره‌ای شیرین باشد تا دیگر کسی او را تنها به عنوان یک هوادار در دربی خاطره‌انگیز به یاد نیاورد؟

مجنون در دربی!

مجنون پرسپولیس خیلی زود به دربی رسید

به گزارش “ورزش سه”، محمد خدابنده‌لو که با توجه به علاقه‌ قلبی‌اش برای حضور در پرسپولیس طی فصول اخیر تلاش زیادی داشت تا این اتفاق را برای خود شکل دهد، اکنون در پنجره زمستانی این موضوع برایش تحقق یافت.

خدابنده‌لو که طی سال‌های اخیر ابایی از اینکه خود را طرفدار پرسپولیس بنامد نداشت، پیش از دستیابی به این هدفش با انتشار ویدئویی فضای مجازی سرخ‌ها را به تسخیر خود در آورد. جایی که او به عنوان یک کودک طرفدار پرسپولیس در دربی خاطره انگیز ایمون زاید برای طرفداران این تیم، با توجه به دو گلی که سرخ‌ها از حریف دریافت کرده بودند و شکستی دیگر در انتظار آنها بود، استادیوم را پیش از سوت پایان بازی ترک می‌کرد و در گفتگو با گزارشگری که او را به عنوان هواداری مغموم شکار کرده بود، از وضعیت تیم انتقاد می‌کرد.

2000160

پرسپولیس اما در دقایق پایانی موفق شد از این بازی با هت تریک ایمون زاید ایرلندی برنده خارج شود.

اکنون خدابنده لو با حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن این تیم، فرصت تقابلی مستقیم برابر حریف را به دست آورده است. او شانس بزرگ خود را برای حضور در ترکیب تیم مقابل استقلال را در دربی پیش رو جستجو می‌کند و البته این موضوع که هواداران روی سکو چشم به برتری تیم دارند نیز به خوبی آگاه است و آشنایی دارد. باید دید او قادر خواهد بود در اولین دربی دورن فوتبالی‌اش اینبار خودش خالق خاطره‌ای شیرین باشد تا دیگر کسی او را تنها به عنوان یک هوادار در دربی خاطره‌انگیز به یاد نیاورد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.