تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 21:57
کد خبر : 132227

مانتونی: هیپ هاپ ستون اصلی آزادی بیان در موسیقی است

مانتونی: هیپ هاپ ستون اصلی آزادی بیان در موسیقی است

آرمان شرق-گروه جامعه:مانتونی ( Montony) در این باره در گفتگو با خبرنگاران افزود: موسیقی دارای سبک‌های مختلفی است که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و دارای زیر سبک‌هایی نیز هستند. هیپ هاپ هم مانند دیگر سبک‌ها یک هنر مملو از احساسات، تمرکز، هیجان و حرکت است. هیپ هاپ با حرکات موزون بدن و ریتم موسیقی به صورت هماهنگ به اجرا در می‌آید.

مانتونی: هیپ هاپ ستون اصلی آزادی بیان در موسیقی است

مانتونی گفت: در سال ۱۹۷۰ هیپ هاپ از احزاب بلوک که تحت سلطه‌ هارلم‌ها بودند شکل گرفت و به همین دلیل است که هیپ هاپ به عنوان ستون اصلی که راه را برای آزادی بیان هموار ساخت شناخته شده است.

مانتونی ( Montony) در این باره در گفتگو با خبرنگاران افزود: موسیقی دارای سبک‌های مختلفی است که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و دارای زیر سبک‌هایی نیز هستند.
وی گفت: هیپ هاپ هم مانند دیگر سبک‌ها یک هنر مملو از احساسات، تمرکز، هیجان و حرکت است. هیپ هاپ با حرکات موزون بدن و ریتم موسیقی به صورت هماهنگ به اجرا در می‌آید.
مانتونی با بیان اینکه برخی معتقدند که هنوز برای هیپ هاپ تاریخچه‌ای که دارای یک مبدا اولیه باشد وجود ندارد، افزود: برخی دیگر می‌گویند که هیپ هاپ ورزشی در سیرک‌ها برای شاد کردن و به هیجان در آوردن تماشاگران بوده است. برخی دیگر معتقدند که این سبک موسیقی از زندان‌های سیاسی آمریکا منشا می‌گیرد که برخی از زندانیان برای بیان عقاید و افکار خود، تفکرات و احساسات خود را به صورت غیر کلامی و با حرکات موزون بدن بیان می‌کردند.

این خواننده جوان گفت: در سال ۱۹۷۰ هیپ هاپ از احزاب بلوک که تحت سلطه‌ هارلم‌ها بودند شکل گرفت و به همین دلیل است که هیپ هاپ به عنوان ستون اصلی که راه را برای آزادی بیان هموار ساخت شناخته شده است. از دهه‌ی ۱۹۷۰ هیپ هاپ به صورت بین المللی شناخته شد و آن را هم معنی با موسیقی رپ یا موسیقی اسکرچ معرفی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.