تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 18:31
کد خبر : 128662

ماجرای دلار پاشی بک مرد در بزرگراه

ماجرای دلار پاشی بک مرد در بزرگراه

آرمان شرق-گروه جامعه:احتمالا ضرب‌المثل «بخشش از کیسه خلیفه» را شنیده‌اید، کاری که مردی اهل ایالت اورگان آمریکا انجام داد. او پول‌های نقد خانواده‌اش را که به‌طور اشتراکی به آن دسترسی داشتند، با روشی کاملا عجیب بذل و بخشش کرد.مردی از اورگان، پول نقد هنگفتی از خودروی خود به درون بزرگراهی پرتاب کرد و باعث شد مردم برای جمع کردن این پول نقد در این بزرگراه توقف کنند.

ماجرای دلار پاشی بک مرد در بزرگراه

احتمالا ضرب‌المثل «بخشش از کیسه خلیفه» را شنیده‌اید، کاری که مردی اهل ایالت اورگان آمریکا انجام داد. او پول‌های نقد خانواده‌اش را که به‌طور اشتراکی به آن دسترسی داشتند، با روشی کاملا عجیب بذل و بخشش کرد.

مردی از اورگان، پول نقد هنگفتی از خودروی خود به درون بزرگراهی پرتاب کرد و باعث شد مردم برای جمع کردن این پول نقد در این بزرگراه توقف کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بنابه گفته پلیس اورگان، کالین دیویس مک‌کارتی ۳۸ ساله، پول نقد خانواده‌اش را که در یک حساب مشترک پس‌انداز کرده بودند از پنجره خودروی خود به بزرگراه پرت کرد. راننده‌هایی که این صحنه را دیدند، توقف کرده و شروع به جمع کردن اسکناس‌های پول کردند.

هیچ اتهامی متوجه مک‌کارتی نخواهد شد و خانواده او مسلما نمی‌توانند از او شکایت کرده و پول از دست‌رفته را بازگردانند، چراکه مک‌کارتی از حساب مشترک‌شان پول نقد برداشت کرده بود و دسترسی او به این پس‌انداز قانونی بوده است.

مک‌کارتی انگیزه خود را صرفا «انجام دادن یک کار خوب و سهیم کردن دیگران در این پول» اعلام کرد.

خانواده این مرد گفتند که آن‌ها به این پول بسیار نیاز داشتند، اما بعید است افرادی که این پول‌ها را جمع کرده‌اند، آن را به خانواده بازگردانند.

دلار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.