تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 23:32
کد خبر : 147224

لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس

لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش: لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی و سابق باشگاه الریان یکی از گزینه‌های رضا درویش برای هدایت سرخپوشان است!بلان پس‌از خداحافظی از فوتبال به‌مربیگری رو آورد و در مهم‌ترین تجربه دوران‌مربیگری خود قبل از رسیدن به سمت سرمربیگری تیم ملی فرانسه، به مدت ۳ سال (۲۰۰۷ – ۲۰۱۰) سرمربی تیم بوردو فرانسه بود.

 لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس

خبرورزشی: لوران بلان، سرمربی مشهور فرانسوی به یکی از گزینه‌های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس تبدیل شده است.
دومین مذاکره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ این بار با حضور رضا درویش در قطر همراه بود؛ جایی که سرمربی اسبق سرخ‌ها پاسخ منفی خود را در خصوص بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد. اما حالا با منتفی‌شدن‌حضور برانکو ایوانکوویچ؛ لوران بلان سرمربی‌ فرانسوی و سابق باشگاه الریان یکی از گزینه‌های رضا درویش برای هدایت سرخپوشان است!
بلان پس‌از خداحافظی از فوتبال به‌مربیگری رو آورد و در مهم‌ترین تجربه دوران‌مربیگری خود قبل از رسیدن به سمت سرمربیگری تیم ملی فرانسه، به مدت ۳ سال (۲۰۰۷ – ۲۰۱۰) سرمربی تیم بوردو فرانسه بود.
لوران بلان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه که با این تیم قهرمان جهان و قهرمان اروپا شده بود، پس از جنجال در تیم فرانسه و حذف فاجعه‌بار این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰، جایگزین ریمون دومنش شد.
وی به خوبی توانست تیم به هم ریخته فرانسه را جمع کند. هر چند پس از پذیرفتن این سمت در دو بازی اول باخت، اما پس از آن با احتساب پیروزی فرانسه در مقابل آلمان در ماه فوریه ۲۰۱۱، تعداد بازی‌ها پی در پی بدون باخت خود را به عدد ۱۸ رساند. بلان در مهم‌ترین تجربه مربیگری خود در تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو ۲۰۱۲ شرکت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.