پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سرخ‌پوشان توان رسیدن به فینال آسیا را دارند و این مهم را در سال‌های اخیر اثبات کرده‌اند.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان با توجه که میزبان بودیم، باید به برتری می‌رسیدیم. خوشبختانه تیم، تهاجمی بازی کرد و با گل‌های زیبای سعید صادقی توانستیم به ۳ امتیاز مهم در خانه برسیم. در این بازی هواداران کنار بازیکنان بودند و موجب دلگرمی شدند.

وی افزود: پرسپولیس عملکرد خوبی در دیدارهای اخیر داشته و تمامی بازیکنان، دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند. در این بازی، علیرضا بیرانوند و سعید صادقی ناجی تیم بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو، بنزما و نیمار منطقی است خودمان را مدعی بدانیم؟ یادآور شد: پرسپولیس همیشه در بازی‌های خارج از کشور درخشیده و یک تیم تاثیرگذار بوده است. پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و باکلاس بالا بازی می‌کند. به نظرم اگر ۱۱ بازیکن داخل زمین با تمرکز و انسجام تیمی کار کنند، توانایی رسیدن به فینال آسیا را دارند.

قنبرپور در مورد درگیری لفظی بین سروش رفیعی و حسین کنعانی‌زادگان، خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی‌های سنگینی دارد و شاید هم به‌خاطره خستگی، اتفاقی رخ دهد. در یک خانواده پیش می‌آید که دو برادر دعوا کنند، ولی این مساله تاثیری در روند و عملکرد تیم ندارد. قطعا الان این دو بازیکن با هم رفیق و دوست هستند و مطمئناً این دو بازیکن نمی‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه‌ درست شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با این نتایجی که در آسیا می‌گیرد برای تیم‌های لیگ برتری خط‌ونشان می‌کشد، بیان کرد: بازی‌ها فشرده است و هر بازی، چه در لیگ برتر کشورمان و چه در آسیا برای پرسپولیس سخت است. قطعا هر برد می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیر مثبتی بگذارد. همه بازیکنان مسئولیت پذیر هستند و قطعا برای هر بازی می‌جنگند که ۳ امتیاز را کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی بعدی تیم مقابل ملوان انزلی گفت: ملوان تیم ریشه‌داری است و قطعا می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذارد. بازیکنان ما باید با تمرکز کافی وارد زمین مسابقه شوند تا بتوانند ۳ امتیاز خارج از خانه را کسب کنند.