مدیر اسبق تیم پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان با حمله تخریبی علیه یحیی گل محمدی و بچه‌های تیم پرسپولیس موافق نیستم و معتقدم امروز باید از پرسپولیس تمام قد حمایت کنیم.

مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و سرپرست اسبق تیم پرسپولیس، درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که انتظارش را نداشتیم در دیدار آخر رخ داد و پرسپولیس در عین شایستگی از رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. به خوبی می‌توان این حس بد را درک کرد و به هواداران و طرفداران خونگرم پرسپولیس حق داد که بابت شکسته تیم محبوبشان در تهران خشمگین باشند.

وی افزود: همانطور که گفتم انصافاً همه ما انتظار داشتیم که پرسپولیس در یک شب باشکوه صعود کند و این صعود را همراه با ۶۰ هزار هواداری که در استادیوم بودند جشن می‌گیرد اما گاهی اوقات فوتبال روی بی‌رحم خودش را هم به ما نشان می‌دهد.

پرسپولیس اضافه کرد: از حق نباید بگذریم که تیم الدحیل در دیدار مقابل پرسپولیس بسیار با انگیزه و شجاعانه فوتبال بازی کرد. البته ما از تیم پرسپولیس انتقادات فنی داریم و معتقدیم مثلا این تیم می‌توانست در دیدار آخر که نیاز به برد داشت از نفرات خودش بهتر استفاده کند به ویژه اینکه نباید با یک مهاجم بازی می‌کرد اما معتقدم شرایط فعلی ایجاب می‌کند که همه از تیم پرسپولیس حمایت کنیم.

قنبرپور خاطرنشان کرد: تقریبا هفته آینده همین روز دیدار حساس تیم ما مقابل استقلال برگزار خواهد شد. بازی که می‌تواند با یک نتیجه مطلوب برای آقای گل محمدی و شاگردانش ورق را برگرداند و پرسپولیس حتی تا عنوان قهرمانی این فصل هم پیش برود. بنابراین نباید در چنین روزهای حساسی از روی خشم و عصبانیت تصمیم اشتباه بگیریم.

قنبرپور افزود: پرسپولیس در روزهای حساس و بحرانی قرار گرفته است. معمولاً در چنین روزهایی است که ما باید دست تیم مان را بگیریم و تمام قد از آن حمایت کنیم تا در ادامه مسابقات لیگ برتر بهترین عنوان را کسب کند. این پرسپولیس همان تیمی است که در خرداد ماه امسال دو جام گرفت و توانست هوادارش را خوشحال کند. بنابراین باید باز هم به پای این تیم بزرگ ایستاد.

مربی سال‌های گذشته پرسپولیس درباره شرایط این تیم به لحاظ نفری نیز یادآور شد: باید انصاف را هم در نظر بگیریم. تیم پرسپولیس در ماه‌های اخیر علاوه بر درگیر بودن با مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنانش را هم در اختیار کادر فنی تیم ملی گذاشت و دو نفر از آنها به شکل مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر فشار بازی‌های تیم ملی و تیم امید دچار مصدومیت شدند. مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی نیز در ماه‌های گذشته دست کادر فنی را بسته بود. نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم و یا حرف‌های جانبدارانه بی‌پایه و اساس بزنم اما پرسپولیس در شرایط عادی به شرایط امروز نرسیده است.

قنبرپور با اشاره به فصل نقل و انتقالات زمستانی و شرایط نامطلوب پرسپولیس در خط حمله تاکید کرد: جا دارد این انتقاد را هم به کادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته باشیم که در تابستان امسال خط هجومی تیم پرسپولیس را خوب تقویت نکردند و از طرفی مانع جدایی مهاجمان تیم هم نشدند. با این همه پرسپولیس تیمی نیست که به لحاظ گل زنی به مشکل بر بخورد. فوتبالیست‌هایی از جمله ترابی، عالیشاه، عمری، زاهدی و بقیه می‌توانند ضعف گلزنی را جبران کنند اما ما باید از حالا به فکر نیم فصل و زمان یارگیری زمستانی باشیم تا لااقل برای نیم فصل دوم مشکلات گلزنی را از بین ببریم.