تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 22:41
کد خبر : 143348

قلعه نویی: بازیکنان ایران روی زمین راه رفته‌اند، اما ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کرده‌اند

قلعه نویی: بازیکنان ایران روی زمین راه رفته‌اند، اما ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کرده‌اند

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان شاگردانش روی زمین راه رفته‌اند، اما ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کرده‌اند.

قلعه نویی: بازیکنان ایران روی زمین راه رفته‌اند، اما ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کرده‌اندقلعه نویی: به دلیل زمان کم باید با همین بازیکنان جلو برویم

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ بر ۲ بازی ایران و ازبکستان در نشست خبری، اظهار داشت: به فوتبال آسیا در بخش جام جهانی و به تیم ملی ازبکستان و سرتکو کاتانچ تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی هم از نظر کیفیت و هم از نظر گل‌های زده شاهد بودیم. بازیکنان تیم ملی ایران فوتبال را یک نیمه دیدند و فکر کردند در نیمه دوم بازی تمام شده است.

وی افزود: در صورتی که ازبکستانی‌ها در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و ما در زمین راه رفتیم. باز هم به کسانی که این بازی را تماشا کردند تبریک می‌گویم.

این بازی درس بزرگی برای ما بود. فوتبال مثل زندگی است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد.  از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌ها گرفتیم که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه قبلا هم در تیم ملی ایران حضور داشته و کدام تیم قوی تر بوده گفت: من ۲ بار سرمربی تیم ملی شدم و هر دو بار شرایط تیم ملی از نظر بازیکن خوب بوده است.

قلعه‌نویی درمورد اینکه کارلوس کی‌روش ۱۰ سال سرمربی ایران بوده و آیا شیوه  بازی این تیم نسبت به دوره او تغییر کرده است، گفت: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. این سوال برای من که ۲۲ سال است مربیگری می‌کنم، زیاد جالب نیست. من  ۲ بار مربی تیم ملی بودم، کلی در ایران جام دارم و در زمان فوتبالم قهرمان آسیا شدم.

وی اضافه کرد: با این حال سوال شما را فنی جواب می‌دهم. افرادی که سبک مربیگری مرا می‌شناسند، می‌دانند که فلسفه من فوتبال هجومی است. این در آمار تیم‌هایی که قبلا مربیگری می‌کردم مشخص است، معمولاً رقابت آقای گلی برای تیم‌های من بوده و هست.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: ما تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم. باید با همین بازیکنان کار را جلو ببریم ولی از همین بازیکنان هم تشکر می‌کنم. از زمانی که آمده‌ام با کیفیت بازی می کنند و اگر امروز می‌بردیم دهمین برد پیاپی من بود که این رکورد من  امروز شکست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.