تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 7:26
کد خبر : 121862

قدرت نمایی پرسپولیس با عمری ، آل کثیر و شیخ دیاباته

قدرت نمایی پرسپولیس با عمری ، آل کثیر و شیخ دیاباته

آرمان شرق-گروه ورزش:با توافق صورت‌گرفته قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به امضا رسیده و امروز نیز این باشگاه کارت بازی را دریافت کرد تا کادرفنی در صورت صلاح‌دید بتواند از وی برابر ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر سود ببرد.

دیداری خاص برای 3+1 سرخ‌پوش

پرسپولیس در شرایطی از ذوب آهن در تهران پذیرایی می کند که حضور سه بازیکن سابق گاندوها در ترکیب تیم گل محمدی برابر تیم قدیمی خود جالب توجه است.

به گزارش برنا؛ جدال پرسپولیس برابر ذوب آهن برای سه بازیکن حال حاضر سرخ ها دیداری ویژه محسوب می شود.

دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی و سینا اسدبیگی سه بازیکن حال حاضر قرمزها هستند که سابقه حضور در جمع گاندوها را در کارنامه فوتبالی خود دارند و مصاف این سه نفر با پیراهن پرسپولیس روبروی ذوب آهن تقابل شان با یکی از تیم های سابق به شمار می رود.

این در شرایطی است که با توجه به چالش اخیر ذوبی ها با سینا اسدبیگی در شروع فصل بر سر جدایی خاص این بازیکن از ذوب آهن شاید تقابل او با این تیم اصفهانی را خاص تر کند.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی قرمزهای پایتخت نیز سابقه حضور روی نیمکت هدایت گاندوهای اصفهانی را دارد و جزو نفرات خاص بازی محسوب می شود.

پرسپولیس که بعد از پایان دوران مصدومیت عیسی آل‌کثیر بار دیگر با این بازیکن توافق کرده و قراردادش را به امضا رسانده، مجوز و کارت بازی وی را نیز دریافت کرد تا در صورت صلاح‌دید کادرفنی و آمادگی این بازیکن، از او برابر ذوب آهن استفاده کند.

عیسی آل‌کثیر فصل گذشته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بود و بعد از مدتی به عمل جراحی رضایت داد.

او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و انجام تمرینات اختصاصی و دستیابی به آمادگی، بار دیگر با نظر یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس وارد مذاکره شد.

با توافق صورت‌گرفته قرارداد او با پرسپولیس به امضا رسیده و امروز نیز این باشگاه کارت بازی را دریافت کرد تا کادرفنی در صورت صلاح‌دید بتواند از وی برابر ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر سود ببرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.