تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 1:00
کد خبر : 141381

 فولاد خراسان مهرماه را با دومین رکوردشکنی به پایان برد

 فولاد خراسان مهرماه را با دومین رکوردشکنی به پایان برد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:آمار رو‌ به رشد تولید ماهانه فولاد خراسان حاکی از جا به جایی رکورد ماهانه «تولید شمش» توسط کارکنان واحد فولاد‌سازی شرکت در مهرماه سال جاری است.کارکنان باانگیزه­ ی فولاد خراسان در حالی مهرماه امسال موفق به شکستن رکورد ماهانه تولید شمش شدند که رکورد پیشین این ناحیه در فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

 فولاد خراسان مهرماه را با دومین رکوردشکنی به پایان برد

آمار رو‌ به رشد تولید ماهانه فولاد خراسان حاکی از جا به جایی رکورد ماهانه «تولید شمش» توسط کارکنان واحد فولاد‌سازی شرکت در مهرماه سال جاری است.

کارکنان باانگیزه­ ی فولاد خراسان در حالی مهرماه امسال موفق به شکستن رکورد ماهانه تولید شمش شدند که رکورد پیشین این ناحیه در فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» شکستن این رکورد ماهانه را بیش از هر چیز نشانه‌ای از عزم استوار، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و نیز پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست و از همه کارکنان در بخش‌های تولید، تامین، پشتیبانی، پیمانکاران برای استمرار در امر «رشد تولید» قدردانی کرد. معاون بهره‌برداری شرکت نیز در این باره اظهار امیدواری کرد که با توجه به انگیزه و تعهد کارکنان شرکت، این روند رو به رشد در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد. «فرشید فضیلتی»، معاون بهره برداری فولاد خراسان در تشریح جزییات این خبر گفت: همکاران تلاشگر واحد فولاد‌سازی، در پایان مهرماه با تولید ۱۰۶ هزار و ۳۱۴ تن شمش، نِصاب پیشین تولید ماهانه این محصول را ۹۷۲ تن ارتقا دادند.

این موفقیت در حالی رقم خورد که رکورد پیشین تولید این محصول با ۱۰۵هزار و ۳۴۲ تن، در فروردین ماه ۱۴۰۰ رقم خورده بود.

فضیلتی، اهتمام به تحقق شعار «رشد تولید» را در عملکرد همکاران فولاد خراسان بارز دانست و حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­ را به ویژه به تلاشگران واحد فولاد‌سازی فولاد خراسان تبریک گفت. به گزارش واحد روابط عمومی: فولاد خراسان در مهرماه‌ علاوه بر جابه‌جایی این رکورد «ماهانه»، «رکورد‌ تولید روزانه»ی میلگرد (مقطع ۲۰ میلیمتر) را به ثبت رسانده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.