تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 15:56
کد خبر : 145778

فوری: پرسپولیس و استقلال محروم شدند

فوری: پرسپولیس و استقلال محروم شدند

آرمان شرق-گروه ورزش:با اعلام کمیته انضباطی تماشاگران پرسپولیس و استقلال یک جلسه از همراهی تیمشان محروم شدند.

فوری: پرسپولیس و استقلال محروم شدند

فوری: پرسپولیس و استقلال محروم شدند

به گزارش “ورزش سه”، چند هفته بعد از بازی پرماجرای شهرآورد پایتخت که با تساوی یک بر یک همراه بود، کمیته انضباطی اعلام کرد که هواداران پرسپولیس و استقلال یک جلسه از همراهی تیمشان محروم هستند.

این حکم سنگین کمیته انضباطی محدود به یک جلسه غیبت تماشاگران دو تیم نخواهد شد و هر باشگاه سیصد میلیون تومان نیز باید جریمه بپردازد که یک رای عجیب و غریب محسوب می‌شود.

نکته جالب اینکه باتوجه به محدودیت در فروش تعداد بلیت و همچنین سهم اندک باشگاه میزبان از بلیت‌فروشی، اساسا درآمد روز بازی به حدی نبوده که جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی توجیه و نسبتی به این درآمد داشته باشد.

تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس با این حکم از دیدار حساس مقابل تراکتور محروم خواهند بود که یک دیدار حساس و پراهمیت برای این تیم محسوب می‌شد.

تیم فوتبال استقلال نیز در دیدار مقابل پیکان تهران امکان همراهی تماشاگران خود را نخواهد داشت تا در آخرین بازی نیم فصل حامیان خود را همراه نداشته باشد.

از طرف دیگر با توجه به اینکه مسئولیت اتفاقات داخل استادیوم برعهده تیم میزبان (پرسپولیس) است، مشخص نیست که به چه شکلی هواداران استقلال هم در این محکومیت شریک هستند.

این در حالی است که بر اساس گزارش خبرنگاران از داخل ورزشگاه، به چند شعار علیه مربیان و بازیکنان و پرتاب اشیا در دقایقی اندک از بازی، اتفاقی خاصی در این مسابقه رخ نداد، اما دو تیم مدعی یک بازی از همراهی تماشاگران خود محروم هستند.

جالب است بدانید پرسپولیس و استقلال در ابتدای فصل و زمانی که سایر تیم‌ها امکان همراهی تماشاگران خود را داشتند نیز پشت درهای بسته به مصاف حریفان رفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.