مجری برنامه فوتبال برتر و مهمان او پیشکسوت پرسپولیس سرمربی آینده پرسپولیس را اعلام کردند.

باشگاه پرسپولیس پس از استعفای یحیی گل‌محمدی و عدم بازگشت برانکو ایوانکوویچ به دنبال معرفی سرمربی جدید پرسپولیس است.

در همین رابطه محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد سرمربی پرسپولیس امروز معرفی می شود و خبری از معارفه او بعد از اردوی پرسپولیس نخواهد بود. مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد که سرمربی پرسپولیس از آمریکای جنوبی خواهد بود.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس حاضر در برنامه هم با تایید صحبت های این مجری اعلام کرد شنیده است نام این مربی پاکتا است.

البته در ادامه اعلام شد که باشگاه پرسپولیس سه گزینه دارد و این مربی ۶۵ ساله برزیلی یکی از آنهاست.

سرمربی پرسپولیس در دبی معرفی می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، از بین گزینه‌های قبلی سرمربیگری پرسپولیس ولادیمیر پتکوویچ اعلام کرد به ایران نخواهد آمد، جیووانی دی بیاسی هم با وجود توافق اولیه و مبلغ پایین‌تر نسبت به گزینه‌های دیگر ، به خاطر رزومه ضعیف وتو شد ضمن اینکه خودش نیز اعلام کرد به خاطر شرایط منطقه خاورمیانه حاضر به کار در ایران نیست و بحث خوسه پسیرو هم از این جهت که او گفته بود بعد از جام ملت‌های آفریقا حاضر به مذاکره خواهد بود منتفی شد.

1121997

با این شرایط از روز گذشته همچنان گزینه‌های زیادی به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده و روند بررسی رزومه آنها آغاز شده است، اما با وجود اسامی متعددی که مطرح شده و بعضا برخی‌شان مربیان شناخته شده‌ای هستند بیشتر آنها یا حاضر به کار در ایران نیستند یا قیمت بالایی دارند.

در حال حاضر مربیان نه چندان معروف و متوسطی که به پرسپولیس معرفی می‌شوند غالبا برای یک فصل بالای ۵۰۰ هزار دلار به عنوان رقم قرارداد طلب می‌کنند و اگر مربی صاحب رزومه باشد مبلغ درخواستی او بالای یکی میلیون دلار خواهد بود که این مسئله کار سرند کردن گزینه‌ها و رسیدن به چند گزینه نهایی را دشوار کرده است.

با این حساب در شرایطی که قرار بود باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم بزرگسالان خود را تا قبل از اردوی دوبی معرفی کند به دلیل طولانی شدن روند بررسی گزینه‌ها نمی‌تواند این اتفاق را در موعد مقرر رقم بزند، اما یکی از مدیران باشگاه تاکید کرد تمام تلاش‌مان این است که در یکی دو روز ابتدایی اردو سرمربی جدید را انتخاب کنیم.