تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 8:03
کد خبر : 147575

فشار هواداری به رضا درویش در مخالفت با سرمربی گری اوسمار ویه‌را

فشار هواداری به رضا درویش در مخالفت با سرمربی گری  اوسمار ویه‌را

آرمان شرق-گروه ورزش:ساعتی بعد از استوری کاپیتان‌های پرسپولیس، موج خبری عجیبی در مورد سرنوشت نیمکت سرخپوشان فضای این تیم را فرا گرفت.در این بین شاید متغیر اثرگذار دیگر، فشار هواداری به رضا درویش باشد که فعلا شدیدا مخالفت نسبت به سرمربیگری اوسمار در بین آنها احساس می‌شود و باید دید که تا پایان روز پنج شنبه که وعده جدید درویش برای انتخاب سرمربی است، این نیروی اجتماعی اثر خود را بر تصمیم مدیرعامل سرخپوشان خواهد گذاشت یا خیر.

فشار هواداری به رضا درویش در مخالفت با سرمربی گری اوسمار ویه‌را

بوی سرمربی جدید پرسپولیس به مشام رسید!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که بعد از استوری صبح چهارشنبه علیرضا بیرانوند با تصویری از اوسمار ویه‌را و اشاره تلویحی به تائید سرمربیگری او در پرسپولیس، اعتراض هواداران پرسپولیس بالا گرفته بود، گلر شماره یک سرخپوشان به صورت علنی اعلام کرد که از سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس حمایت خواهد کرد.

این اظهارات صریح و بی پرده بیرانوند در حالی بود که او با سویشرت منقش به لوگوی تیم ملی ارتباطی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر برقرار کرده بود و تلاش می‌کرد تا دلایل خود را توضیح دهد و هواداران پرسپولیس را اقناع کند.

این در حالی است که بیرانوند ساعاتی پیش از این مصاحبه عجیب، با استوری دو کاپیتان سرخپوشان، امید عالیشاه و وحید امیری، مواجه شد که آنها نوشته بودند دخالتی در انتخاب سرمربی نخواهند داشت اما این استوری دو نفره، همه‌گیر نشد و سایر بازیکنان از آن حمایت نکردند تا به نوعی مشخص شود که شاید آنها موضع خاص خود را داشته باشند.

بیرانوند نیز بی آنکه از نظر صبح خود کوتاه بیاید، این بار با صراحت بیشتری از سرمربیگری اوسمار حمایت کرد تا چندین کیلومتر دورتر از اردوی پرسپولیس، سرنوشت این تیم را به نوعی تعیین کند.

1982523

نکته مهم در مورد اظهارات بیرانوند این است که او به عنوان بازیکنی هماهنگ و همراه رضا درویش شناخته می‌شود و همین دلیل، اظهارات او اهمیتی مضاعف در تحولات باشگاه پرسپولیس پیدا می‌کند.

جالب است بدانید که سه روز پیش جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس پیرامون انتخاب سرمربی شکل گرفته و آنجا اینطور مطرح شده که اوسمار شانس خوبی برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس دارد و حالا بعد از منتفی‌شدن چند گزینه هدایت سرخپوشان، این احتمال به بیشترین میزان خود رسیده است.

در همین حال شب گذشته دو خبرگزاری ایسنا و ایرنا با صراحت از سرمربیگری اوسمار لاس ویه‌را در پرسپولیس صحبت کردند و سرخپوشان نیز امشب با هدایت او راهی ابوظبی خواهند شد تا این مربی برزیلی در اردوی زمستانی هدایت تیم را برعهده بگیرد.

در این بین شاید متغیر اثرگذار دیگر، فشار هواداری به رضا درویش باشد که فعلا شدیدا مخالفت نسبت به سرمربیگری اوسمار در بین آنها احساس می‌شود و باید دید که تا پایان امروز که وعده جدید درویش برای انتخاب سرمربی است، این نیروی اجتماعی اثر خود را بر تصمیم مدیرعامل سرخپوشان خواهد گذاشت یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.