تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 7:19
کد خبر : 143049

فردا ؛ راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

فردا ؛ راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

آرمان شرق-گروه سیاست:ما تاکنون بیش از چند راهپیمایی بزرگ را در تهران و شهرهای دیگر شاهد بودیم و روز شنبه یک راهپیمایی بسیار عظیم در تهران و دیگر شهر شاهد باشیم، این راهپیمایی تحت عنوان حمایت از کودکان غزه برگزار خواهد شد. این راهپیمایی در تهران شنبه بعد از ظهر در میدان انقلاب و با سخنرانی سردار سلامی برگزار خواهد شد.

فردا ؛ راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

آرمان امروز: در ادامه محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه رییس ستاد انتفاضه و قدس خبر داد که راهپیمایی سراسری مردم ایران در حمایت از کودکان مظلوم غزه شنبه آینده برگزار خواهد شد که «سردار سلامی»، فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران سخران این مراسم است.

سردار «رمضان شریف»، سخنگوی سپاه و رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در نشست اضطراری انتفاضه فلسطین که با حضور «ابوشریف نماینده جهاد اسلامی» در ایران برگزار شد، گفت: «قریب به ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد، علی‌رغم اینکه ۴۰ روز از این عملیات می‌گذرد و صهیونیست‌ها هم همه توان خود را برای به دست آوردن یک پیروزی به کار گرفته‌اند، به جرأت می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ تلفات جدی از سوی مقاومت مطرح نشده است.

غالب کسانی که در عملیات ابتدایی حضور داشتند به سلامت به غزه برگشتند و خودشان را برای حمله زمینی به غزه آماده کرده‌اند، رژیم صهیونیستی نهایتاً توانسته است ۸ درصد در خاک غزه پیشروی کنند و همین دیشب ۱۵ تانک و نفر بر ارتش صهیونیستی منهدم شده است، حماس از روزهای اول اعلام کرد که ناظران بین المللی از بیمارستان‌های غزه بزدید کنند و اگر کاری غیر از درمان صورت می‌گیرد آن را به همه جهان اعلام کنند.

شریف در مورد راهپیمایی روز شنبه ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که به رغم همه تلاش‌های رسانه‌های معاند شاهد وحدت مثال زدنی در حمایت از مردم فلسطین هستیم، همه مسئولان و جریانات سیاسی در کشور حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده‌اند، این وحدت در حمایت از فلسطین برای مردم این سرزمین امیدبخش است، ما تاکنون بیش از چند راهپیمایی بزرگ را در تهران و شهرهای دیگر شاهد بودیم و روز شنبه یک راهپیمایی بسیار عظیم در تهران و دیگر شهر شاهد باشیم، این راهپیمایی تحت عنوان حمایت از کودکان غزه برگزار خواهد شد. این راهپیمایی در تهران شنبه بعد از ظهر در میدان انقلاب و با سخنرانی سردار سلامی برگزار خواهد شد. صهیونیست‌ها باید بدانند که حماس و مقاومت یک تفکر و یک مکتب برای مبارزه با اشغالگری است که غایت اهدافش آزادسازی قدس است، قطعاً این تفکر با بمباران‌های وحشی‌گرایانه از بین نمی‌رود، بلکه فروپاشی امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی را زودتر از موعد محقق می‌کند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.