تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 17:46
کد خبر : 134034

فرجام مذاکرات آل کثیر و پرسپولیس؟

فرجام مذاکرات آل کثیر و پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:آل‌کثیر در مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس اعلام کرده چون گل‌های مهمی برای پرسپولیس زده، باید سقف قرارداد را ببندد ولی باشگاه پرسپولیس این سقف را برای ستاره‌های ملی‌پوش خود در نظر گرفته و حاضر نیست به آل‌کثیر که سن بالایی دارد و سابقه دوبار مصدومیت طولانی را هم دارد، پرداخت کند.

فرجام مذاکرات آل کثیر و پرسپولیس؟

هنوز مذاکرات عیسی آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس به نتیجه نرسیده است، چرا که باشگاه حاضر نیست به این بازیکن سقف قرارداد بدهد.

یکی از بازیکنانی که هنوز برای فصل آینده وضعیتش مشخص نیست، عیسی آل‌کثیر است. عیسی که در نیم فصل دوم سال قبل به پرسپولیس بازگشته بود، گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رساند که بدون شک مهم ترین آن گلزنی به استقلال بود.

آل‌کثیر با توجه به پیشنهاداتی که از سایر تیم‌ها دریافت کرده، می خواهد قراردادش را با مبلغ بالا تمدید کند و همین موضوع باعث شده تا روند مذاکرات برای تمدید قرارداد با این بازیکن طولانی شود. عیسی در مذاکرات ابتدایی مبلغ بسیار بالایی را برای تمدید قراردادش پیشنهاد داد که طبق شنیده‌ها ۳۰ میلیارد است. مبلغی که باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی زیر بار آن نمی رود و تا الان هم به این خواسته تن نداده است.

نکته جالب اینجاست که آل‌کثیر در مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس اعلام کرده چون گل‌های مهمی برای پرسپولیس زده، باید سقف قرارداد را ببندد ولی باشگاه پرسپولیس این سقف را برای ستاره‌های ملی‌پوش خود در نظر گرفته و حاضر نیست به آل‌کثیر که سن بالایی دارد و سابقه دوبار مصدومیت طولانی را هم دارد، پرداخت کند. موضوعی که به نظر می رسد حق با باشگاه پرسپولیس است و مبلغ پیشنهادی عیسی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بالا به نظر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.