تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 20:57
کد خبر : 150333

فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال

فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال

آرمان شرق-گروه ورزش:‌با توجه به اینکه در تعطیلات سال نو اردوی تیم ملی تشکیل می شود و بازی های ملی برگزار خواهد شد احتمالا چیزی حدود بیست روز تا سه هفته خبری از مسابقه پرسپولیس نیست. به همین خاطر هواداران با ذکر این نکته و البته اینکه تیم شان برای ماندن در رقابت صدرنشینی به این برد نیاز دارد فضایی شبیه کمپین و فراخوان به وجود آورده اند تا بازی فردا شب تماشاگر بیشتری داشته باشد. 

فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال

فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در آخرین بازی سال خود فردا در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود.
به همین خاطر بخشی از هواداران این تیم در صفحات هواداری فضایی به وجود آورده اند تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و از تیم خود حمایت کنند.
با توجه به اینکه در تعطیلات سال نو اردوی تیم ملی تشکیل می شود و بازی های ملی برگزار خواهد شد احتمالا چیزی حدود بیست روز تا سه هفته خبری از مسابقه پرسپولیس نیست. به همین خاطر هواداران با ذکر این نکته و البته اینکه تیم شان برای ماندن در رقابت صدرنشینی به این برد نیاز دارد فضایی شبیه کمپین و فراخوان به وجود آورده اند تا بازی فردا شب تماشاگر بیشتری داشته باشد. 
البته با وجود این فراخوان تا ساعت ۲۰ شنبه چیزی حدود ۲۱ هزار بلیت فروش نرفته باقی مانده و این می تواند ناامید کننده باشد هر چند تجربه نشان داده گروه عمده ای از هواداران روز مسابقه اقدام به تهیه بلیت می کنند.
از سوی دیگر هم تعیین ساعت این مسابقه عجیب است و تنها دقایقی بعد از افطار از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد که این مساله کار را برای تماشاگران، دست اندرکاران و اهالی رسانه که روزه دار هستند سخت خواهد کرد اما از آنجایی که همه بازی های هفته ۲۱ روز یکشنبه برگزار خواهد شد و تلویزیون هر دو بازی را پوشش می دهد دیدار استقلال مقابل هوادار ساعت ۲۱ و در زمان مناسب تری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.