تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 7:48
کد خبر : 127204

علی آزادی منش رئیس روابط عمومی گروه پتروپارس شد

علی آزادی منش رئیس روابط عمومی گروه پتروپارس شد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد.

علی آزادی منش رئیس روابط عمومی گروه پتروپارس شد

طی حکمی از سوی دکتر فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس، علی آزادی منش به عنوان «رییس روابط عمومی و امور بین الملل» این مجموعه انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس در حکم مدیرعامل گروه پتروپارس خطاب به آزادی منش آمده است:« نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به عنوان «مدیر روابط عمومی واموربین الملل» شرکت پتروپارس منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری مدیران و کارکنان ارزشمند این مجموعه، در انجام ماموریت های محوله موفق و موید باشید.»
لازم به ذکر است آزادی منش که از مدیران با تجربه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور محسوب می شود، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده و پیش از این  نزدیک به۱۵ سال به عنوان مدیر ارشد «ارتباطات و بازاریابی»  در گروه مپنا و گسترش انرژی پاسارگاد فعالیت داشته است.
مدرس و مربی حوزه ارتباطات و برند، مشاور کسب و کار با تمرکز بر برندسازی و روابط عمومی، مدل کسب و کار، بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی بخشی از فعالیت های آزادی منش در این حوزه است که از وی چهره ای علمی و متخصص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی به نمایش می گذارد .

آرمان شرق ضمن عرض تبریک؛ برای آقای آزاد منش آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.