تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 1:16
کد خبر : 87384

عجب جمعه داغی! / ماموریت مهم مدعیان؛ فقط باید ببرید

عجب جمعه داغی! / ماموریت مهم مدعیان؛ فقط باید ببرید

آرمان شرق- در یک اتفاق نادر، بالاخره سعادت آن را داریم که یک هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در روز جمعه و پایان هفته برگزار شود. به راستی که بر این مژده‌گر جان فشانیم رواست! حضور فشرده مردم در مترو و اتوبوس با همه مخاطرات کرونایی و غیرکرونایی آن آزاد است؛ اما همچنان تماشاگران مجاز به حضور در ورزشگاه نیستند.

در یک اتفاق نادر، بالاخره سعادت آن را داریم که یک هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در روز جمعه و پایان هفته برگزار شود. به راستی که بر این مژده‌گر جان فشانیم رواست! حضور فشرده مردم در مترو و اتوبوس با همه مخاطرات کرونایی و غیرکرونایی آن آزاد است؛ اما همچنان تماشاگران مجاز به حضور در ورزشگاه نیستند.

عجب جمعه داغی! نمایی از آخرین شکست پرسپولیس در تهران

با این حال همین که لااقل تماشاگران تلویزیونی می‌توانند در روز تعطیل با فراغ‌بال بازی را نگاه می‌کنند، خودش یک موهبت بزرگ است. فراموش نکنید فدراسیونی که توانسته دربی تهران را شنبه ساعت چهار بعدازظهر برگزار کند، قورباغه‌اش را قورت داده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد! به هر جهت هر هشت مسابقه هفته یازدهم لیگ بیست‌ویکم امروز برگزار خواهد شد.

وقتی پراید ۹۰ میلیون بود!

در یکی از تماشایی‌ترین مسابقات فردا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ باید میزبان ذوب‌آهن باشد. این آخرین قسمت از سریال طولانی اقامت سرخ‌ها در تهران است. پرسپولیس مدت‌هاست به شهرهای دیگر سفر نکرده و حالا پیش از بازی بیرون از خانه با سپاهان، باید میزبان دیگر نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن باشد. ذوب با مهدی تارتار فصل را خوب شروع کرد؛ اما در ادامه دچار افت شد و الان پنج هفته است که نبرده. پرسپولیس هم با توجه به افزایش امتیازات سپاهان و استقلال در غائله گل‌گهر، چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی ندارد. سرخپوشان در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول هستند و سپاهان و استقلال ۲۲ امتیازی و آلومینیوم اراک ۲۰ امتیازی را بالاتر از خود می‌بینند. نکته ویژه این مسابقه آن است که پرسپولیس از مرداد ۹۹ در تهران به هیچ تیمی نباخته و آخرین حریفی هم که سرخپوشان را در پایتخت زمین‌گیر کرده، همین ذوب‌آهن بوده است. آن بازی تشریفاتی را پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس، تیم اصفهانی یک بر صفر برد. بد نیست بدانید در زمان ثبت آن شکست قیمت پراید ۹۱میلیون تومان بود و حالا به بالاتر از ۱۸۰میلیون رسیده است!

کار آسان استقلال و سپاهان؟

دو مدعی اصلی دیگر قهرمانی اما به نظر می‌رسد مسابقات آسانی داشته باشند. استقلال در حالی از ساعت ۱۵ در مشهد به مصاف پدیده می‌رفت که وضع این تیم بسیار نامساعد است. پدیده با دو امتیاز از ۱۰ بازی در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است و گزینه اصلی سقوط به شمار می‌آید. هرچند هفته گذشته تیم دسته دومی نود ارومیه هم استقلال را به دردسر انداخت و طبیعتا آبی‌ها نباید بازی فردا را آسان بپندارند. بعد از برکناری اکبر میثاقیان، در حال حاضر داود سیدعباسی هدایت پدیده را بر عهده دارد. سپاهان هم از ساعت ۱۷ میزبان پیکان است؛ تیمی که اخیرا دو شکست سه‌گله پیاپی را برابر سرخابی‌ها تجربه کرد. در دیگر مسابقات فردا آلومینیوم اراک با گل‌گهر مصاف می‌دهد، هوادار با تراکتور پیکار می‌کند، نفت مسجدسلیمان به مصاف فجرسپاسی می‌رود، مس رفسنجان رودرروی نساجی قرار می‌گیرد و فولاد هم پذیرای نفت آبادان خواهد بود./دنیای‌اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.