تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 8:20
کد خبر : 150287

عبدالکریم حسن، درحال ایرانی شدن!

عبدالکریم حسن، درحال ایرانی شدن!

آرمان شرق-گروه ورزش:او در این مسابقه نفسگیر به طور کامل بازی کرد اما نتوانست نامش را در جمع گلزنان خارجی دربی وارد کند. آنطور که پیداست عبدالکریم فعلا زمان نیاز دارد که به طور کامل در فوتبال ایران جا بیفتد اما تا اینجا هم راضی کننده نشان داده و در حال ایرانی شدن وسط لیگ جنجالی خلیج فارس است!

عبدالکریم حسن، درحال ایرانی شدن!

عبدالکریم حسن، درحال ایرانی شدن!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خریدهای جذاب این فصل پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی، عبدالکریم حسن، ستاره تبعیدی تیم ملی قطر بود.

عبدالکریم بعد از جنجال‌های بزرگ حذف قطر از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، قربانی خشم مردم و مسئولین ورزش قطر شد و از تیم ملی و سپس باشگاه السد کنار گذاشته شد.

او که یک فصلی را در فوتبال نه چندان پر سر و صدا و کم مخاطب لیگ کویت پشت سر گذاشته بود، با پیشنهاد پرسپولیس رویای برگشت به دوران محبوبیت و حضور در سطح یک آسیا را در سر پروراند.

2001905

این مدافع چپ مشهور قطری روز چهارشنبه اولین دربی خود را تجربه کرد. عبدالکریم چندین بار در آزادی مقابل نمایندگان ایران بازی کرده بود اما حالا با تشویق از سوی پرسپولیسی‌ها، حال و هوای خاصی را در این دیدار سنتی پیدا کرد.

او در این مسابقه نفسگیر به طور کامل بازی کرد اما نتوانست نامش را در جمع گلزنان خارجی دربی وارد کند. آنطور که پیداست عبدالکریم فعلا زمان نیاز دارد که به طور کامل در فوتبال ایران جا بیفتد اما تا اینجا هم راضی کننده نشان داده و در حال ایرانی شدن وسط لیگ جنجالی خلیج فارس است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.