تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 8:29
کد خبر : 144086

شهاب زاهدی به دنبال اولین گل آسیایی

شهاب زاهدی به دنبال اولین گل آسیایی

آرمان شرق-گروه ورزش:باید دید طلسم گلزنی شهاب در لیگ قهرمانان آسیا در بازی حساس مقابل الدحیل شکسته خواهد شد یا خیر او می‌تواند با گل زنی در این مسابقه حسابی در دل هواداران جا باز کند. پیش‌تر گادوین منشا با زدن گل صعود مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی این کار را انجام داده بود.

شهاب زاهدی به دنبال اولین گل آسیایی

زاهدی ؛ شهاب زاهدی به دنبال زدن اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا

شهاب زاهدی در پی زدن اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا است.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهاب زاهدی در این فصل ۴ گل برای پرسپولیس زده که سه تای آن‌ها در بازی مقابل پیکان بوده است. او همچنین دو پاس گل داده که یکی از آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بوده است اما او همچنان در زدن گل آسیایی ناکام مانده است.

شهاب در بازی مقابل النصر در ریاض فیکس پرسپولیس بود اما نتوانست گلی به ثمر برساند البته او به گلزنی خیلی نزدیک شد اما قرار گرفتن در شرایط آفساید باعث شد گل او در دقیقه ۵۳ توسط کمک داور ویدیویی رد بشود تا او در حسرت زدن یک گل بسیار مهم بماند.

در شرایطی که پرسپولیس از نداشتن چند مهاجم تراز اول و شش دانگ در اسکواد خود رنج می‌برد، شهاب زاهدی در خط حمله همچنان امید اول گلزنی سرخ‌پوشان است که می‌تواند مهارت گل زنی خود را بالاخره در آسیا هم نشان بدهد.

پرسپولیس در هفته پیش‌رو باید مسابقه فوق حساس خود را مقابل الدحیل برگزار کند. دیداری که پرسپولیس برای صعود به گلزنی و پیروزی در آن نیاز دارد و به نظر می‌رسد با توجه به سطح آمادگی نبیل باهویی و عملکرد نه چندان راضی کننده او بار دیگر شهاب زاهدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. مگر اینکه یحیی گل‌محمدی بار دیگر تصمیم به چیدن ترکیب بدون مهاجم بگیرد که البته با توجه به اینکه پرسپولیس مقابل تیم قطری گل می‌خواهد شاید دور از انتظار باشد.

در نهایت باید دید طلسم گلزنی شهاب در لیگ قهرمانان آسیا در بازی حساس مقابل الدحیل شکسته خواهد شد یا خیر او می‌تواند با گل زنی در این مسابقه حسابی در دل هواداران جا باز کند. پیش‌تر گادوین منشا با زدن گل صعود مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی این کار را انجام داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.