تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 23:13
کد خبر : 125536

شمارش معکوس برای معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال

شمارش معکوس برای معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال

آرمان شرق-گروه ورزش:خبرها حاکی از آن است که احتمالا سرمربی تیم ملی یک مربی جوان ایتالیایی است؛ البته نه استرماچونی. احتمالا دیدار مهدی تاج با گزینه خارجی تیم ملی در مسیر سفر به شرق آسیا صورت گرفته است. به این خاطر که پرواز رئیس فدراسیون فوتبال مستقیم نبود.

شمارش معکوس برای معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال

مهدی تاج در سفر خارجی اخیر علاوه بر حضور در اردوی تیم ملی فوتسال و بازدید از محل برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در تایلند به کوالالامپور هم سفر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، نیت سفر مهدی تاج از سفر به مالزی دیدار با مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا درآمدهای بین المللی فدراسیون فوتبال و هم چنین باشگاه‌های ایرانی آزاد شود. به خصوص باشگاه استقلال که به خاطر بدهی به استراماچونی تحت فشار است و اگر این بدهی را پرداخت نکند بار دیگر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

به نقل از خبرورزشی، اما گفته می‌شود مهدی تاج در سفر اخیر خود دیداری هم با گزینه خارجی تیم ملی داشت! این موضوع در سفر رئیس فدراسیون فوتبال به شرق آسیا اطلاع رسانی نشده است. مهدی تاج به تازگی در مصاحبه ای که پیرامون سرمربی تیم ملی داشت، به صراحت گفت مردم بیشتر مایل هستند که مربی خارجی در تیم ملی مشغول بکار شود. او هم چنین با معاون اول رئیس جمهور دیداری در ساعات اولیه صبح داشت تا نظر دولت را در بکارگیری از مربی خارجی توسط فدراسیون فوتبال مطلع شود که در این باره مخبر به فدراسیون فوتبال اوکی داده است.به هر صورت با بازگشت مهدی تاج از سفر شرق آسیا، رئیس فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را معرفی کند به این خاطر که فدراسیون فوتبال وعده داده است تا بیستم اسفند سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود. از سویی قرار است ۲۸ اسفند هم تمرینات تیم ملی آغاز شود.

به نظر می‌رسد دیدار مهدی تاج با گزینه خارجی تیم ملی برای توافق در همه زمینه‌ها برای اعلام نام وی از سوی فدراسیون فوتبال است. خبرها حاکی از آن است که احتمالا سرمربی تیم ملی یک مربی جوان ایتالیایی است؛ البته نه استرماچونی. احتمالا دیدار مهدی تاج با گزینه خارجی تیم ملی در مسیر سفر به شرق آسیا صورت گرفته است. به این خاطر که پرواز رئیس فدراسیون فوتبال مستقیم نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.