تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 0:34
کد خبر : 143752

«شجاعت» اسلحه پرسپولیس برای پیروزی

«شجاعت» اسلحه پرسپولیس برای پیروزی

آرمان شرق-گروه ورزش: بستن خط دفاعی (بدون پورعلی گنجی) و اتکای بیش از اندازه به بیرانوند در درون دروازه، نتیجه ای جز شکست سنگین و از دست دادن شانس صعود ندارد. پس پرسپولیس در این دیدار ۱۱ قلب شیر برای حضور در استادیوم اول پارک یا همان ملک مسعود می خواهد. اما سوال اینجاست که خط حمله ضعیف پرسپولیس می تواند دروازه النصری ها را باز کند؟ تیمی که قدرتش در درون دروازه و خط میانی است

«شجاعت» اسلحه پرسپولیس برای پیروزی

آرمان امروز: پرسپولیس باید امروز در دیدار مرگ و زندگی و برای زنده نگه داشتن شانس صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصری برود که یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر آسیاست و در ۲۱ مسابقه قبلی اش فقط یک تساوی دارد و همه مسابقات را با درخشش رونالدو و دوستانش برده است.  بروزوویچ، سادیو مانه و رونالدو و انبوهی از ستارگان فوتبال جهان و عربستان در ترکیب این تیم فقط یک پیام برای یحیی گلمحمدی دارد که در ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط به ۳ تساوی و یک شکست بسنده کرده و شرایط این تیم برای صعودی، عبور از سعودی ها و گرفتن یک امتیاز است، اما باید آقا یحیی که مرزهای قهر و ناز را جابه جا کرده، این را به خوبی بداند که بستن خط دفاعی (بدون پورعلی گنجی) و اتکای بیش از اندازه به بیرانوند در درون دروازه، نتیجه ای جز شکست سنگین و از دست دادن شانس صعود ندارد. پس پرسپولیس در این دیدار ۱۱ قلب شیر برای حضور در استادیوم اول پارک یا همان ملک مسعود می خواهد. اما سوال اینجاست که خط حمله ضعیف پرسپولیس می تواند دروازه النصری ها را باز کند؟ تیمی که قدرتش در درون دروازه و خط میانی است، ولی با مصدومیت پورعلی گنجی و حضور شهاب زاهدی در خط حمله خیلی نمی تواند امیدوار کننده باشد.

اما در سوی مقابل درخشش کریستیانو رونالدو در النصر عربستان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه‌های داخل ایران قرار گرفته است. حال  بسیاری از طرفداران پرسپولیس امیدوارند که مصدومیت رونالدو، جدی باشد و به بازی امروز نرسد. اما روز گذشته نشریه «الریاضیه» عربستان درباره آخرین وضعیت مصدومیت کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی النصر برای بازی مقابل پرسپولیس این طور نوشت: «رونالدو و اوتاویو مصدومیتی ندارند اما کاسترو سرمربی تیم در تمرینات به آنها استراحت داده است.» رونالدو با پیراهن النصر در این هفته هم در لیگ عربستان عملکرد درخشانی را به ثبت رساند و برای دویست و نوزدهمین بار طی دوران فوتبالش دبل کرد! رونالدو جمعه شب دو گل برای تیمش زد که یکی از آنها شانس تبدیل شدن به گل برتر سال لیگ عربستان را دارد؛ یک چیپ تماشایی از فاصله بیش از ۴۰ متری!. به همین چند بند خلاصه نمی‌شود. یکی از ابرستارگان دنیای فوتبال تا هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان با ۱۵ گل زده صدرنشین برترین گلزنان این کشور است و نام وی بالاتر از ستارگانی همچون میتروویچ و بنزما و تالیسکا و دمبله قرار دارد! نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده گلزن برتر عربستان ۵ گل از فوق ستاره النصر کمتر زده است! از طرفی رونالدو از ۸ بازی مانده به پایان سال میلادی فقط دو ‌گل می‌خواهد تا تعداد‌ گل‌هایش در سال ۲۰۲۳ میلادی را به عدد شگفت‌انگیز ۵۰ برساند. او تا اینجا در ۵۲ بازی ۴۸ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل هم داده که نشان می‌دهد کریس آمار تاثیرگذاری مثبت یک گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. وقتی به عملکرد کریستیانو در ماه نوامبر در لیگ عربستان نگاه می‌کنیم بهتر می‌شود درک کرد که او هر ماه بهتر از قبل کار می‌کند. در ماه گذشته، او در سه بازی چهار گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده و با این تفاسیر باید گفت «زمان» برای تمام مردم کره زمین منهای رونالدو در حال گذر است!.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.