تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 21:56
کد خبر : 145117

شباهت عجیب پرسپولیس به منچسترسیتی!

شباهت عجیب پرسپولیس به منچسترسیتی!

آرمان شرق-گروه ورزش:ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانیم این هفته برای اولین بار پپ گواردیولا سرمربی سیتی در ورزشگاه خانگی این تیم توسط هواداران سیتی هو شد و انتقادات از این مربی فوق العاده موفق به اوج خودش رسید. اتفاقی که بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل برای یحیی گل‌محمدی هم رخ داد و یحیی توسط هواداران پرسپولیس هو شد و با شعار حیا کن رها کن مواجه شد.  

شباهت عجیب پرسپولیس به منچسترسیتی!

شرایط این روزهای پرسپولیس و منچسترسیتی درست شبیه هم است.هرچند پیروزی مقابل هوادار پرسپولیسی‌ها را به برد در دربی امیدوار کرده بود، ولی در آخرین لحظه برد در دربی با تساوی عوض شد تا پرسپولیس به دومین برد متوالی خود در هفته‌های اخیر نرسد. پرسپولیس که چند هفته نتایج بسیار بدی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا گرفته بود، در دربی می‌توانست به برتری برسد ولی این اتفاق رخ نداد. کسب یک برد در ۵ بازی اخیر در لیگ چیزی نبود که هواداران پرسپولیس انتظارش را داشتند.

نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس شباهت عجیب نتایج این تیم به منچسترسیتی است. شاگردان پپ هم در ۵ بازی اخیر خود فقط مقابل لوتون به برتری رسیدند و حتی این هفته با پنالتی دقیقه ۹۵ کریستال پالاس بازی برده را با تساوی عوض کردند. شرایطی درست مثل پرسپولیس که در نوع خودش جالب است.

ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانیم این هفته برای اولین بار پپ گواردیولا سرمربی سیتی در ورزشگاه خانگی این تیم توسط هواداران سیتی هو شد و انتقادات از این مربی فوق العاده موفق به اوج خودش رسید. اتفاقی که بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل برای یحیی گل‌محمدی هم رخ داد و یحیی توسط هواداران پرسپولیس هو شد و با شعار حیا کن رها کن مواجه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.