تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 7:59
کد خبر : 134588

سیمای جدید پرسپولیس در فصل تازه!

سیمای جدید پرسپولیس در فصل تازه!

آرمان شرق-گروه ورزش:شهاب زاهدی در این بازی تدارکاتی نمایشی امیدوارکننده داشت. زاهدی که مهاجمی سرعتی و البته فیزیکی نشان می‌داد و با سرعت بالا و عبور از دو سه مدافع حریف ضربه دقیقی هم زد تا نشان دهد با وجود نگاه نگران هواداران نسبت به خط حمله در کنار عبدی منقلب شده می‌تواند مشکلات خط حمله تیمش را کم کند.

سیمای جدید پرسپولیس در فصل تازه!

چشم سوم: سیمای جدید پرسپولیس در فصل تازه!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل تنها بعد از ۵ روز تمرین برد پرگلی به دست آورد. حریف پرسپولیس تیم تازه لیگ برتری شده شمس‌آذر بود که نمایش ناامید کننده‌ای داشت و در همان دقیقه ۵ بازی گل خورد و در یک نیمه ۵ بار دروازه‌اش را باز شده دید. شاید این‌طور به نظر می‌رسید که چون شمس‌آذر تمریناتش را زودتر شروع کرده و در دوره بدنسازی است اینقدر ضعیف کار کرده اما پرسپولیس هم به تازگی تمریناتش را شروع کرده و شرایط مساعدی نداشت. در نقطه مقابل پرسپولیس که کلی بازیکن چهره داشت و البته چند بازیکن جوان هم به میدان رفتند، شمس‌آذر بازیکن شناخته شده‌ای نداشت و شاید از این مسئله در لیگ برتر لطمه ببیند.

هنانوف دفاع وسط شد
پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل با سیستم ۲-۴-۴ و ترکیب امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، علیرضا عنایت‌زاده، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی (محمدحسین محمودی) بازی کرد. هنانوف و پورعلی‌گنجی دفاع میانی بودند و احمدی و دانیال در چپ و راست بازی کردند. سینا اسدبیگی و عنایت‌زاده دو هافبک مرکزی، عالیشاه و صادقی هافبک‌های چپ و راست و مهدی عبدی و خدادادی در خط حمله.

خدادادی دوباره مصدوم شد
مهاجم جوان پرسپولیس که در بازی نیم فصل اول لیگ قبل مقابل گل‌گهر دقایقی بازی کرد و در تمرینات بعد از آن بازی مصدوم شد در ترکیب اولیه سرخ‌ها قرار گرفت اما بعد از حدود ده دقیقه بازی مصدوم شد بیرون رفت تا یک جوان دیگر جایش را بگیرد. خدادادی پارسال می‌گفت رباط زانویش مثل عیسی پاره نشده و نیاز به جراحی ندارد، اما در حالی که اواخر بهمن ماه شنیده می‌شد راضی به جراحی شده حالا در اولین بازی پیش فصل مصدوم شده است.

عبدی و عالیشاه روی فرم
سه گل مهدی عبدی با پاس عالیشاه در همان نیمه اول به دست آمد که هر سه گل یک شکل بود. عالیشاه به‌عنوان هافبک چپ توپ را سریع روی دروازه می‌ریخت و عبدی قطع می‌کرد و گل.

رفیعی و عنایت‌زاده هم خوب بودند
از بین بازیکنان جوان پرسپولیس که در این بازی به میدان رفتند امیررضا رفیعی گلر و علیرضا عنایت‌زاده هافبک میانی که قراردادی ۵ ساله با باشگاه دارد خوب کار کردند. رفیعی در نیمه اول یک توپ خوب گرفت و مهرشاد اسدی گلر چهارم تیم هم در نیمه دوم یک مهار خوب داشت. بابایی در دفاع راست و سورگی هافبک کناری از دیگر جوان‌های مورد استفاده در این بازی تدارکاتی بودند.

امیری دوباره به دفاع چپ برگشت
در ترکیب نیمه دوم پرسپولیس مهرشاد اسدی درون دروازه بود، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی مدافعان میانی بودند، علیرضا بابایی و وحید امیری مدافعان راست و چپ، مسعود ریگی و سروش رفیعی هافبک‌های میانی، مهدی ترابی و میلاد سورگی هافبک‌های راست و چپ، محمد عمری مهاجم سایه و شهاب زاهدی مهاجم نوک بودند.

شهاب درخشیدن را آغاز کرد
شهاب زاهدی در این بازی تدارکاتی نمایشی امیدوارکننده داشت. زاهدی که مهاجمی سرعتی و البته فیزیکی نشان می‌داد و با سرعت بالا و عبور از دو سه مدافع حریف ضربه دقیقی هم زد تا نشان دهد با وجود نگاه نگران هواداران نسبت به خط حمله در کنار عبدی منقلب شده می‌تواند مشکلات خط حمله تیمش را کم کند. همچنین محمدمهدی احمدی هم در دفاع چپ و در نیمه نخست نمایش خوبی ارائه داد تا یحیی مثل فصل قبل راحت او را بیرون نگذارد.

1897442

نعمتی ۶ را به کنعانی داد
با اینکه دیروز برخی رسانه‌ها نوشتند پرسپولیس دو بازیکن شماره ۶ دارد و کنعانی‌زادگان و علی نعمتی هر دو این شماره را به تن داشتند، اما نعمتی خیلی راحت شماره ۶ را به کنعانی تقدیم کرد و خودش با لباس بدون شماره تمرین کرد. گفتنی است تصویر مربوط به کنعانی که اولین تمرینش را در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس انجام داد مربوط به روز دوشنبه است اما تصویر نعمتی که فعلاً دور زمین می‌دود و مصدوم بوده مربوط به تمرینات روزهای قبل‌تر از آن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.