تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 - 21:55
کد خبر : 130439

سکوت وریا می شکند

سکوت وریا می شکند

آرمان شرق-گروه ورزش:من حرف های زیادی برای گفتن دارم و اتفاقات زیادی حول محور من افتاد که اینجا جایش نیست که بگویم. اما در یک موقعیت مناسب و مصاحبه ای خوب، کاملا شرایطی که پشت سرگذاشتم را توضیح می دهم که خیلی از هواداران و مردم در جریان آن قرار بگیرند.

سکوت وریا می شکند

جی پلاس؛ وریا غفوری، کاپیتان اسبق استقلال در حاشیه کلاس های مربیگری B آسیا درباره حضور در این کلاس گفت: اولین جلسه حضور در دوره B آسیا را می گذرانیم که حدودا ۲۴ نفر شرکت کننده هستیم و امیدوارم این دوره را به سلامت و با نمره و دانشی خوب پشت سر بگذاریم.

او در ادامه درباره عدم حضورش در فوتبال و تشویق او توسط هواداران استقلال در بازی ها، گفت:  من دوست نداشتم اینجا درباره این مسائل صحبت کنم، هواداران استقلال قسمتی از قلب من هستند و من با استقلال عجین شده ام. متاسفانه با توجه به شرایطی که پش آمد نشد در این تیم بمانم اما قلب و روحم همراه این تیم است و امیدوارم در حام حذفی هم موفق باشند.

او ادامه داد: من همیشه قدردان هواداران هستم و این لطف آن هاست که به من انرژی می دهد و باعث می شود درد و رنجی که به من تحمیل شد، کمتر شود.

بازیکن سابق فولاد خوزستان درباره آمادگی خود و شرایطش برای حضور در مسابقات افزود: از نظر شرایط بدنی آماده هستم و سعی کرده ام فرم بدنی ام را حفظ کنم؛ اما شرایط بازی به صورت صد درصد را ندارم که آن هم بعد از یک دوره بدنسازی می توانم بازی کنم.

کاپیتان اسبق استقلال درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر گفت: باید یک تشکر از ساپینتو کنم که توانست یک تیم خوب و آماده را راهی مسابقات کند و متاسفانه یک جاهایی حاشیه ها و مشکلاتی که توسط مدیران به تیم تحمیل شد، باعث شد تمرکز تیم به هم بخورد و این تیم وارد حاشیه شود. اما قطعا عملکرد ساپینتو شایسته بوده و خوب کار کردند و امیدوارم با گرفتن جام حذفی کار خود را تکمیل کنند.

غفوری درباره باخت استقلال در دربی پایان فصل و آخرین برد استقلال در دوران کاپیتانی او، گفت: متاسفانه آخرین برد استقلال در نود دقیقه در دربی، به همان بازی با گل من بر می گردد، من خیلی نمی خواهم وارد فضای فوتبالی شوم اما آخرین برد همان بود.

غفوری در پاسخ به سوالی درباره حضور پرحاشیه در فولاد و جدایی زود هنگامش هم گفت:  من حرف های زیادی برای گفتن دارم و اتفاقات زیادی حول محور من افتاد که اینجا جایش نیست که بگویم. اما در یک موقعیت مناسب و مصاحبه ای خوب، کاملا شرایطی که پشت سرگذاشتم را توضیح می دهم که خیلی از هواداران و مردم در جریان آن قرار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.