تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 15:55
کد خبر : 55129

سکه گران شد

آرمان شرق: امروز در بازار وضعیت خیلی عادی است اما باید یادآور شد که چند روزی است در بازار طلا و سکه رکودی حاکم شده که همراه با تورم است. به گزارش آرمان شرق به نقل از تسنیم، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت:

آرمان شرق: امروز در بازار وضعیت خیلی عادی است اما باید یادآور شد که چند روزی است در بازار طلا و سکه رکودی حاکم شده که همراه با تورم است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از تسنیم، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز در بازار وضعیت خیلی عادی است اما باید یادآور شد که چند روزی است در بازار طلا و سکه رکودی حاکم شده که همراه با تورم است.

محمد کشتی آرای نوسان قیمت جهانی و قیمت ارز را مهمترین دلایل افزایش قیمت طلا وسکه در روزهای اخیر برشمرد و گفت: حباب سکه امروز ۳۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش یافته و به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. دلیل افزایش حباب سکه افزایش تقاضایی است که امروز در بازار رخ داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره توصیه های کانال های تلگرامی به خرید و فروش طلا و سکه در برخی از روزهای خاص، گفت: مردم توصیه های کانال های تلگرامی را جدی نگیرند چراکه اینها منافع خودشان را هم در نظر می گیرند.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۵۹ هزار و ۶۶۴ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۹.۶دلار معامله می‌شود.

گفتنی است که قیمت های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.