تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 22:07
کد خبر : 136382

سه خبر داغ از پرسپولیس

سه خبر داغ از پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش: ITCمحمد حسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی از بازیکنان پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوستند صادر شد و از طریق سیستم TMS در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

سه خبر داغ از پرسپولیس

تست پزشکی برای سه بازیکن مشکوک تیم فوتبال پرسپولیس

مجوز بازی ۲ بازیکن پرسپولیس صادر شد

گواهی نقل و انتقال بین‌المللی بازیکنان جدید پرسپولیس صادر شد تا مدارک آنها برای شروع فصل جدید فوتبال ایران، کامل باشد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ITC محمد حسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی از بازیکنان پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوستند صادر شد و از طریق سیستم TMS در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

تست پزشکی برای سه بازیکن مشکوک تیم فوتبال پرسپولیس

کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اولیه خود در نخستین هفته لیگ برتر منتظر تست نهایی پزشکی بازیکنان مشکوک به مصدومیتش است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه هفته جاری میزبان آلومینیوم اراک است تا اینگونه آغازی رسمی برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

مدافع قهرمانی در حالی برای این دیدار آماده می‌شود که آسیب دیدگی چند بازیکن این تیم همچنان مورد توجه کادر فنی است. محمد عمری، علی نعمتی و مهدی ترابی با وجود بازگشت به تمرینات گروهی قرار است مورد تست پزشکی قرار بگیرند تا خیال آنها را برای حضور در ترکیب اصلی از هفته نخست راحت کنند.

یحیی گل محمدی تصمیم دارد پس از دریافت گزارش کامل پزشکی نسبت به انتخاب ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش برای بازی با آلومینیوم تصمیم گیری کند.

همچنین علیرضا خدادادی مهاجم جوان پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی مجدد از ناحیه زانو حداقل سه ماه نمی‌تواند برای سرخپوشان بازی کند تا اینگونه یکی از جوانان مورد اعتماد گل محمدی رقابت با سایر مهاجمان نظیر مهدی عبدی و شهاب زاهدی را از دست بدهد.

– ۱۶:۰۳ | ۵۲۶ بازدید | تعداد دیدگاه : ۱ |
جلسه مهم برای بلیت فروشی بازی پرسپولیس

جلسه مهم برای بلیت فروشی بازی پرسپولیس

فردا صبح جلسه مهمی برای بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک برگزار می شود.

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حضور هواداران پرسپولیس برگزار می شود و البته اراکی ها هم می توانند ده درصد سکوها سهمیه داشته باشند ولی در این بازی خبری از بانوان نخواهد بود. در جلسه فردا تعداد سهمیه ها مشخص می شود اما بعید است هواداران پرسپولیس بتوانند از تمام سکوها استفاده کنند.

ورزشگاه آزادی همچنان در دست مرمت است ولی پیش بینی می شود برای بازی اول پرسپولیس تماشاگران زیادی به آزادی بروند و از شاگردان گل محمدی حمایت کنند. زمان شروع بلیت فروشی هم در جلسه صبح فردا مشخص می شود که البته خیلی دیر است.

احتمال دارد از بازی سوم، هواداران خانم پرسپولیسی هم بتوانند بازی های این تیم را از نزدیک ببینند اما فعلا چنین امکانی وجود ندارد که البته این هم به ضعف در مدیریت و برنامه ریزی برمی گردد.

پرسپولیس از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه چهارشنبه در تهران به مصاف شاگردان مجتبی حسینی می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.