تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 7:29
کد خبر : 140348

سرقت از فوتبالیست ها ادامه دارد…

سرقت از فوتبالیست ها ادامه دارد…

آرمان شرق-گروه ورزش:علیرضا بیرانوند در محله دادمان مورد حمله سارقان قرار گرفت و موبایل او ربوده شد و این درحالی است که بیرانوند در زمان سرقت داخل خودرو بود و طبق سناریوی سارقان، در حین تماس تلفنی، گوشی او توسط موتورسواران ربوده شده است. شاید سرقت تلفن همراه ملی پوش فوتبال، در ادامه سرقت‌ تلفن همراه و اشیای قیمتی افراد سرشناس است.

سرقت از فوتبالیست ها ادامه دارد…

حمله سارقها اینبار به بیرانوند وسط خیابان

 

 

آرمان امروز: سرقت تلفن همراه و زورگیری در اتوبان به علیرضا بیرانوند رسید و  ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن نشان می‌داد، تلفن همراه دروازه بان تیم ملی مورد سرقت قرار گرفته است.علیرضا بیرانوند در محله دادمان مورد حمله سارقان قرار گرفت و موبایل او ربوده شد و این درحالی است که بیرانوند در زمان سرقت داخل خودرو بود و طبق سناریوی سارقان، در حین تماس تلفنی، گوشی او توسط موتورسواران ربوده شده است. شاید سرقت تلفن همراه ملی پوش فوتبال، در ادامه سرقت‌ تلفن همراه و اشیای قیمتی افراد سرشناس است.

سال ۸۷ بود که هنگامی که عادل فردوسی پور در حال اجرای برنامه ۹۰ بود، دزدها به منزل وی دستبرد زدند. در سرقت از منزل فردوسی پور، لب تاپ، فرش، ارز، پول طلا و …دزدیده شده بود. عادل در برنامه هفته بعد دوشنبه که اصلا دل و دماغ اجرای همیشگی نود را نداشت و در آخر برنامه هم حاج رضایی(که اصلا معلوم نبود با عادل هماهنگ کرده) طی یک سخنرانی غیرمنتظره از سارقان عزیز تقاضا کرد لپ تاپ عادل رو بهش پس بدن تا در روند قرعه کشی های برنامه نود اختلالی پیش نیاد!.

نهم آبان ۱۳۹۹ بود که خبر سرقت گردنبند علی دایی توسط یک سارق در خیابان‌های تهران منتشر شد. دو سارق یک نفر چاقو به دست و یک نفر موتورسوار به علی دایی حمله می‌کنند و یکی از سارقان با نشان دادن چاقوی خود، به علی دایی حمله و حتی سرمربی پیشین تیم ملی را نقش بر زمین می‌کند. دایی بعد از آنکه زمین می‌خورد، به سرعت برای گرفتن سارق بلند می‌شود و دنبال موتورسوار می‌دود اما به آنها نمی‌رسد. چند روز بعد سارقان دستگیر شدند و علی دایی آنها را نبخشید.

دهم بهمن سال ۱۴۰۰ نیز مأموران پلیس پایتخت در جریان سرقت از خانه فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم استقلال قرار گرفتند و برای تحقیق به خانه مجیدی رفتند. سارق اصلی با دو همدستش به خانه فرهاد مجیدى، دستبرد زده و گاوصندوق او را به سرقت برد. در گاو صندوق، ۷۰ هزار درهم، دو ساعت مارک، دسته چک بانک اماراتی که فرهاد مجیدی در آن حساب داشت، سوئیچ زاپاس پورش و پاسپورت سرمربی وقت استقلال، محتویات سرقت‌شده از گاوصندوق منزل فرهاد مجیدی بوده است. متهم در تحقیقات اعلام کرده که استقلالى دو آتیشه است و بعد از سرقت متوجه شده به خانه فرهاد مجیدى دستبرد زده و از این موضوع ناراحت بوده و بالاخره از ناراحتی با دوست نزدیکش درد و دل می کند و همین درد و دل کار دستش می دهد.

ششم تیر امسال (۱۴۰۲) نیز حمید مطهری، دستیار ایرانی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال در اتوبان مدرس شمال مورد هجوم سه فرد زورگیر قرار گرفت و در نهایت گردنبند او مورد سرقت قرار گرفت. این سه زورگیر که با دو موتورسیکلت به سراغ خودروی مطهری رفته بودند، ابتدا با موتور در حال حرکت ضربه‌ای را به آینه خودروی او وارد می‌کنند که پس از پائین کشیدن شیشه توسط مطهری، شیء تیزی را زیر گلوی مطهری قرار دادند و مانع از خروج او از خودرو شدند. مطهری تلاش کرد با مقاومت مقابل افراد زورگیر، مانع از سرقت کردن آن‌ها شود اما نتوانست تا در نهایت گردنبندش به سرقت برود.

چهارم شهریور امسال نیز در پی انتشار فیلم و خبری با موضوع بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور (پیشکسوت فوتبال کشور) در یکی از بیمارستان های تهران بواسطه ضرب و جرح توسط سارقین زورگیر، تحقیقات پلیس آغاز شد. او گفته است: «در ساعت ۱۳:۳۰ مورخه ۲ شهریور ماه از جنوب به شمال اتوبان [ شهید ] چمران با خودروی شخصی در حال حرکت بودم که یک دستگاه سمند سفید رنگ با دو سرنشین با خودرو اینجانب از ناحیه آئینه و گلگیر راننده برخورد [ کرد] که به عمل آنها معترض شدم؛ [ در ادامه ] مجددا به سپر عقب خودرو بنده ضربه زدند. پس از توقف ، سرنشینان سمند با بنده درگیری فیزیکی [ ایجاد کرده ] و با سلاح سرد به دست چپ و راست بنده آسیب زدند و سپس [ از محل ] متواری شدند اما هیچگونه سرقتی از بنده نشده [ است ] ؛ پس از تعقیب و گریز ، زیر پل ورودی چمران به شمال – وردی نیایش، [ راننده سمند ] از محل متواری شد و نفر دوم نیز [به صورت پیاده] و در شلوغی خیابان متواری گردید ؛ سپس به بیمارستان منتقل شدم و [در این خصوص] از شخص خاصی شکایت ندارم و آن افراد ( سرنیشنان خودرو سمند ) را نمی شناختم .

هفتم شهریور امسال نیز، حمید استیلی، ملی پوش سابق تیم ملی و پرسپولیس که برای انجام یک کار شخصی به حوالی خیابان ملک رفته بود؛ در این منطقه از خیابان شریعتی تهران، مورد حمله سارقان قرار گرفت. سارقان موتور سوار با حمله به حمید استیلی، تلفن همراه این چهره سرشناس فوتبال ایران را ربودند و وقتی استیلی اقدام به تعقیب این دزدها کرد تا موبایل خود را پس بگیرد، یکی از این سارقان با قمه حمید استیلی را تهدید کرد و از محل گریخت. خوشبختانه در این سرقت، حمید استیلی آسیب بدنی ندید و فقط تلفن همراهش به سرقت رفت.

البته چهره‌های سرشناس فوتبال دیگر نیز مانند محمدرضا مهدوی و سامان آقازمانی (گردنبند طلا) و محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر (تلفن همراه) مورد سرقت قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.