تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 20:26
کد خبر : 45785

رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است

رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است

آرمان شرق: یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است و ایشان اعتقادی به همکاری با نمایندگان ندارد کلیپی از ایشان در گفت‌وگوی تلوزیون به شما نشان می‌دهم که این صحبت‌ها ما را یاد مدیران سابق می‌اندازد. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایلنا، علی

آرمان شرق: یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است و ایشان اعتقادی به همکاری با نمایندگان ندارد کلیپی از ایشان در گفت‌وگوی تلوزیون به شما نشان می‌دهم که این صحبت‌ها ما را یاد مدیران سابق می‌اندازد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی در مخالفت با محمد اسلامی که به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است، در صحن علنی مجلس گفت:‌ من از جمله نمایندگانی بودم که در بدو معرفی ایشان به عنوان استاندار مازندران از او استقبال کردم و نکاتی که عرض می‌کنم در تعامل با ایشان در این منصب و مناصب قبلی ایشان است. بنده درباره رویکرد و عملکرد و برنامه وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنم.

وی تصریح کرد: رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است و ایشان اعتقادی به همکاری با نمایندگان ندارد و کلیپی از ایشان در گفت‌و‌گوی تلویزیون به شما نشان می‌دهم که این صحبت‌ها ما را یاد مدیران سابق می‌اندازد. شما با کدام شاخصه ابراز کردید که در یک سال در استانداری به اندازه ۱۵ سال کار کرده‌اید؟ شما اظهار داشتید مشکل راه‌های روستایی را ۱۰۰ درصد حل خواهید کرد، با کدام برنامه و منابع این کار را انجام خواهید داد؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد: ضعف در مدیریت منابع انسانی از دیگر رویکردهای ایشان است و با روشی ناپایدار در استانداردی مازندران کار کردند و فضای ناامنی را در این استانداری و برای مدیران به وجود آوردند. اگر اینگونه رویکردها به بدنه وزارت راه پمپاژ شود چه کسی جوابگو خواهد بود؟

نجفی پس از اینکه کلیپ مورد نظر را در صحن مجلس به نمایش گذاشت، گفت: پ از آقای اسلامی می‌خواهم که اصل ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی را یک بار دیگر مرور کند.

وی با اشاره به عملکرد محمد اسلامی یادآور شد: شما سه دهه در حوزه فنی مهندسی کار کردید و میلیاردها تومان پول این مملکت در شرکت هواپیمایی هزینه شد. از شما مردم می‌پرسم آیا یک عدد از این هواپیماهای شاهین شهر که قرار بود تولید شود در آسمان ایران پرواز می‌کند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ابراز داشت: در استانداری مازندران آیا جز کلی‌گویی چیزی داشته‌اید؟ برای پسماند و گردشگری و دامپروری و کشاورزی استان چه کردید؟ شما یک روز سابقه کار در حوزه راه و شهرسازی ندارید. شما در عملکرد و مسئولیت‌های قبلی هیچ دستاوردی نداشتید. چگونه در کمتر از دو ساعت انتخاب شدید و برنامه نوشتید؟

وی با بیان اینکه این وزارتخانه ۲۲ زیر مجموعه دارد، گفت: نسخه اصلاحی داد‌‌ه‌اید. در برنامه قبلی ۷۰ درصد از برنامه‌های شما با اسناد بالا دستی مطابقت وجود نداشت. رئیس‌جمهور گفت ما در بخش مسکن بدهکاریم. آیا شما با این برنامه می‌خواهید این مشکل را حل کنید؟ شما برنامه نوشتید و برنامه شعاری به مجلس دادید. شما مهندس هستید باید با عدد و رقم با مردم صحبت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.