تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 20:12
کد خبر : 109245

رونمایی از مهاجم مطرح پرسپولیس در اواخر هفته آینده

رونمایی از مهاجم مطرح پرسپولیس در اواخر هفته آینده

آرمان شرق-گروه ورزش:۷۰ درصد پروسه انتقال مهاجم هلندی به پرسپولیس انجام شده ؛ این بازیکن در شرایط کنونی بازیکن آزاد است.در صورت انتقال این بازیکن به لیگ ایران با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران لقب می‌گیرد.توافق‌ها نهایی شده و بعد از تعطیلات ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس رونمایی خواهد

آرمان شرق-گروه ورزش:۷۰ درصد پروسه انتقال مهاجم هلندی به پرسپولیس انجام شده ؛ این بازیکن در شرایط کنونی بازیکن آزاد است.در صورت انتقال این بازیکن به لیگ ایران با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران لقب می‌گیرد.توافق‌ها نهایی شده و بعد از تعطیلات ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

رونمایی از مهاجم مطرح پرسپولیس در اواخر هفته آینده

جزئیات توافق با لوکادیا مهاجم هلندی

جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی
بیشترین ارزش مهاجم مورد نظر پرسپولیس در سال ۲۰۱۹ بوده است. زمانی که به هوفن هایم منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  بیشترین ارزش مهاجم مورد نظر پرسپولیس در سال ۲۰۱۹ بوده است. زمانی که به هوفن هایم منتقل شد.

از روز گذشته برخی از رسانه های خارجی از توافق باشگاه پرسپولیس با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خبر دادند. سایت «ترانسفرمارکت» ارزش این بازیکن ۲۸ ساله هلندی را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است.

با نگاه به پروفایل این بازیکن هلندی متوجه می‌شوید در تیم‌های متوسط بوندس‌لیگا مثل هوفنهایم و بوخوم بازی کرده و همچنین در لیگ انگلیس برای برایتون نیز به میدان رفته است. بیشترین ارزش این بازیکن در سال ۲۰۱۹ بوده وقتی است که به هوفنهایم منتقل شده و ارزش این بازیگن هلندی در آن زمان ۱۲ میلیون یورو بوده است.

طبق گزارش سایت «ترانسفر مارکت» ۷۰ درصد پروسه انتقال مهاجم هلندی به پرسپولیس انجام شده است. این بازیکن در شرایط کنونی بازیکن آزاد است. در صورت انتقال این بازیکن به لیگ ایران با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران لقب می‌گیرد.

رونمایی از مهاجم مطرح پرسپولیس

از مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش تهران بهشت، باشگاه پرسپولیس بعد از خرید چند ستاره ایرانی مدت‌هاست در پی به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی است. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید، این تیم در خط حمله با مشکل مواجه است.

مدیران پرسپولیس بعد از منتفی شدن حضور چند بازیکن خارجی بالاخره موفق شدند با یک مهاجم که رزومه خوبی دارد، به توافقات اولیه برسند.

آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که توافق‌ها نهایی شده و بعد از تعطیلات ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.