تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 21:26
کد خبر : 145380

رمز گشایی از ادعای جعل از سوی باشگاه استقلال؛ سرنوشت آبی‌ها چه خواهد شد؟

رمز گشایی از ادعای جعل از سوی باشگاه استقلال؛ سرنوشت آبی‌ها چه خواهد شد؟

رمز گشایی از ادعای جعل از سوی باشگاه استقلال؛ سرنوشت آبی‌ها چه خواهد شد؟ چند روز پیش افشا شد که باشگاه استقلال، با سربرگ فدراسیون، نامه‌ای جعلی از طرف هدایت ممبینی با امضای او به فیفا فرستاده‌است‌. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه فیفا نسبت به استفاده از اسناد جعلی، باید دید که سرنوشت استقلال پس

رمز گشایی از ادعای جعل از سوی باشگاه استقلال؛ سرنوشت آبی‌ها چه خواهد شد؟

رمز گشایی از ادعای جعل از سوی باشگاه استقلال؛ سرنوشت آبی‌ها  چه خواهد شد؟
چند روز پیش افشا شد که باشگاه استقلال، با سربرگ فدراسیون، نامه‌ای جعلی از طرف هدایت ممبینی با امضای او به فیفا فرستاده‌است‌. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه فیفا نسبت به استفاده از اسناد جعلی، باید دید که سرنوشت استقلال پس از اقدام خلاف قانون چه خواهد بود؟

نورنیوز ـ گروه فرهنگ و جامعه: طبق قوانین فیفا، جعل اسناد فدراسیون هر کشوری توسط تیم‌ها، باعث کسر ١۵ امتیاز و سقوط به دسته‌ پایین‌تر برای تیم متخلف می‌شود که اگر جعل اسناد و این اتهام استقلال، اثبات شود، سرنوشت خطرناکی در انتظار این باشگاه است!

همچنین علیرضا خانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، با طرح شکایت در مراجع قضایی، علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیات‌مدیره این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت خود متهم کرده‌است.

خانی در شکایت خود نوشته که باشگاه استقلال با انعقاد قراردادی به عنوان مستاجر با فردی به عنوان موجر، امضا و اثر انگشت خانی را در این قرارداد ثبت کرده، در حالی که او از انعقاد قرارداد مطلع نبوده و هرگز آن قرارداد را امضا نکرده و اثر انگشتی را هم ثبت نکرده است. خانی در این شکایت صراحتا علی خطیر و فرشید سمیعی را به جعل متهم کرده‌است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.